بازدید 5824
خبر روز

پرسپولیس، قراردادش با نوروزی را یک فصل تمدید کرد/ هانی به جای هادی

کد خبر: ۵۳۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 09 October 2015

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با تصویب قطعی هیات مدیره، هانی نوروزی به باشگاه پرسپولیس ملحق می شود و با حضور او قرارداد پدرش یکساله تمدید خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی اکبر طاهری درمراسم هفتمین روز درگذشت هادی نوروزی در روستای کپورچال بابل گفت:خوشحالم که مراسم هادی نوروزی به بهترین شکل ممکن برگزار شد تا یاد و خاطره کاپیتان پرسپولیس همیشه زنده باشد. از زمانی که این اتفاق افتاد باشگاه پرسپولیس درگیر مراسم تدفین و تشییع نوروزی بود اما همه ما می‌دانیم که اولویت باشگاه پرداخت مطالبات نوروزی به خانواده‌اش است چون ما معتقدیم فرزندان نوروزی و خانواده او جزو خانواده پرسپولیس هستند، به همین دلیل قرار بر این شد «هانی نوروزی» فرزند هادی عضو باشگاه پرسپولیس شود تا بتوانیم قرارداد همکاری را امضا کنیم.

پرسپولیس، قراردادش با نوروزی را یک فصل تمدید کرد/ هانی به جای هادی

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا امکان دارد قرارداد هادی نوروزی به مدت یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس تمدید شود عنوان کرد: این پیشنهاد باشگاه و اعضای هیات مدیره است که این کار را انجام دهیم و مراحل قانونی کار را هم در حال انجام دادن است.

طاهری درخصوص اینکه شنیده می‌شود شرکت همکار باشگاه پرسپولیس قرار است طی 4 سال 45 میلیارد تومان به این باشگاه پول بدهد، گفت: این عدد درست نیست اما ما اگر خوب بتوانیم برنامه ریزی کنیم می‌توانیم بیشتر از این درآمدزایی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس