بازدید 3601
۲

کانادا در عرصه بین‌الملل هیچ جایگاهی ندارد

کد خبر: ۵۳۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 09 October 2015
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بیان اینکه کانادا در عرصه بین‌الملل هیچ وزن و جایگاهی ندارد، گفت: اظهارات گستاخانه مقامات این کشور علیه ایران، برای مطرح کردن خود در عرصه بین‌الملل است.

سیدباقر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از اظهارات مقامات دولت کانادا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران، گفت: متأسفانه دولت کانادا به اجراکننده سیاست‌های رژیم صهیونیستی تبدیل شده و این کشور تمام اهداف و برنامه‌های صهیونیست‌ها را اجرایی می‌کند.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت کانادا و مقامات این کشور دست‌نشاندگان انگلیس و آمریکا هستند و درباره اظهارات و اقداماتشان هیچ اختیاری ندارد.

وی با اعلام اینکه کانادا در عرصه بین‌الملل هیچ وزن و جایگاهی ندارد، افزود: اظهارات گستاخانه مقامات این کشور علیه ایران، برای مطرح کردن خود در عرصه بین‌الملل است.

حسینی ادامه داد: کشورهای غربی به دنبال حاشیه سازی علیه ایران هستند و دولت کانادا نیز با اتکا به مسئله حقوق بشر به‌دنبال فشار بر ایران است، اما آن‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی به هیچ وجه زیرا بار این‌گونه اقدامات خصمانه نمی‌رود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اعلام اینکه در شرایط کنونی مدعیان حمایت از حقوق بشر خود از بزرگ‌ترین ناقض‌کنندگان حقوق بشر در جهان هستند، افزود:‌دولت کانادا همواره حقوق بومیان این کشور را نقض کرده و مردم این کشور همواره مورد فشار دولت این کشور هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر