بازدید 2293
۱

عربستان بر اساس کدام کارنامه قلدری می کند

کد خبر: ۵۳۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 09 October 2015
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در کدام کشور حدود 5 هزار نفر از حجاج با بی لیاقتی و بی کفایتی جان خود را از دست داده اند و کشور مقصر نیز قلدری می کند؟

منصور حقیقت پور در گفتکو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،درباره ادعای نماینده دائم عربستان در سازمان ملل مبنی بربرگزاری موفقیت آمیز حج امسال و بهره برداری سیاسی ایران از حادثه منا گفت:  مایه اصلی حکومت عربستان تکبر و غرور است و تمام مدیران سطوح بالای عربستان درصد بسیاری از این غرور را دارند.

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس افزود: این غرور عربستان موجب می شود بسیاری از اقدامات قبیح خود را مناسب و خوب ارزیابی کنند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران آزاد و مقتدر است و موضع گیری های خود را در باره مسایل مختلف می تواند اعلام کند تصریح کرد: ایران نیز مانند سایر کشورهای جهان اسلام مدیریت عربستان را در مراسم حج بی کفایت و نالایق می داند. بنابراین عربستان به جای اینکه مدیریت خود را موفق بداند بهتر است اجازه دهد تا دولت های اسلامی مدیریت این کشور را ارزیابی کرده و نمره دهند.قطعا  عربستان برای مدیریت امسال مراسم حج نمره مردودی خواهد گرفت.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کدام کشور حدود 5 هزار نفر از حجاج با بی لیاقتی و بی کفایتی جان خود را از دست داده اند و کشور مقصر نیز قلدری می کند؟جهان اسلام باید واکنش مناسبی در این زمینه داشته باشد تا شاهد تحول مهمی باشیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل متحد ادعا کرد: عربستان سعودی از میزان و اندازه مسئولیت خود مطلع است و به این مسئولیت افتخار می کند و در گذشته در طول دهها سال مراسم حج را با موفقیت تمام برگزار کرده بنابراین نمی توانیم بپذیریم که ایران یا هر کس دیگری درباره این مساله صحبت وسخنرانی کند چرا که پرونده ایران به گونه ای است که تهران را شایسته ارائه پند واندرز و درس دادن به دیگران در این زمینه نمی داند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار