بازدید 3436
۱
امام جمعه‌ موقت مشهد:

آمریکا‌ایرانی‌می‌خواهد‌که‌سیاست‌را‌از‌دیانت‌جدا‌کند

امام جمعه‌ی موقت مشهد گفت: آمریکا ایرانی را می‌خواهد که سیاست را از دیانت جدا کند.
کد خبر: ۵۳۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 09 October 2015
امام جمعه‌ی موقت مشهد گفت: آمریکا ایرانی را می‌خواهد که سیاست را از دیانت جدا کند.

به گزارش ایسنا- حجت الاسلام «محمدباقر فرزانه» ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که رابطه با آمریکا ممنوع است، اظهار کرد: مذاکره با آمریکا ضررهای بیشماری دارد اما بعضی‌ها این سخن ایشان را بهتر از ما می‌فهمند، چون آنها با این سخنان سیلی می‌خورند.

وی با اشاره به مفهوم استکبار در قرآن کریم تصریح کرد: استکبار در قرآن هم‌چون معجونی است که از کفر، ظلم، غیر قابل هدایت بودن، عیاشی و تن‌پروری، بی‌اعتقادی به زندگی آخرت و مجادله با حق تشکیل شده است.

امام جمعه‌ی موقت مشهد با طرح این پرسش که در این معجون چه چیزی است که برای ایران اسلامی مفید باشد، ادامه داد: ایران در گذشته با آمریکا تعامل و ارتباط برقرار کرده که نتیجه‌ی این تعامل چیزی جز وابستگی، فلاکت و فقر اقتصادی، سقوط فضائل اخلاقی، عقب‌ماندگی خجالت‌آور از کاروان علم و دانش و مورد ظلم واقع شدن نبود.

فرزانه خاطرنشان کرد: چه کسی به ما اجازه داده که بگوئیم می‌خواهیم با تمام دنیا تعامل برقرار کنیم، امریکا اصرار دارد که ما با او وارد مذاکره و تعامل شویم، اما هدف او چه چیزی است، او در جنگ تحمیلی، حمله‌ی طبس، فتنه ۸۸ و حتی تحریم‌ها به هدفش نرسید اما حالا اصرار به مذاکره دارد تا از این طریق پنجره‌های نفوذ و فرصت‌طلبی به رویش باز شود.

وی با تشریح ویژگی‌های ایران آمریکایی خاطرنشان کرد: آمریکا ایرانی را می‌خواهد که سیاستش از دیانتش جدا باشد، در برابر جنایت‌های صهیونیسم در فلسطین بی‌تفاوت باشد، در درون متحد نباشد و برای اتحاد امت اسلامی تلاشی نکند و ایران فرهنگ غرب را اجرا و تبلیغ کند.

امام جمعه‌ی موقت مشهد خاطرنشان کرد: اما امام(ره) و شهدای این انقلاب در مقابل این خواسته آمریکا چیزی جز مرگ بر او سر ندادند، وقتی آمریکا این شعار را می‌شنود تنش می‌لرزد و می‌فهمد وقتی می‌گوئیم مرگ بر آمریکا او مرگ خودش را خواهد دید اما ایران آمریکایی را هرگز.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس