بازدید 1978
۱

دلیلی برای قهر کردن وجود ندارند

کد خبر: ۵۳۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 09 October 2015
دلیلی ندارد در مجلس عده ای قهر کنند می توانند در صحن علنی بمانند و نقطه نظرات اصلاحی خود را بگویند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، منصور حقیقت پور، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره اخبار و شایعاتی مبنی بر تلاش اقلیت اصولگرای مجلس برای آبستراکسیون در جلسه روز یکشنبه هفته پیش رو در زمان بررسی طرح یک فوریتی برجام، گفت:دوستانی که موافق و مخالف برجام هستند را همه انسان هایی می دانم که دلسوز انقلاب و نظام و کشور هستند و از اساس همه این دوستان را افرادی را ملی می دانم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: حتی دوستانی که در کمیسیون مخالف موارد برجام بودند حاضر نبودند به رد برجام رای دهند و رد کلی برجام را غیر عملی می دانستند.

وی با تاکید بر این موضوع تصریح کرد: به نظر می رسد روز یکشنبه به طور دقیق رفتار نمایندگان خود را رصد می کنند و به نظر می رسد دوستان عزیز باید در جلسه حضور داشته باشند و نظرات خود را بگویند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به احتمال آبستراکسیون گروهی از نمایندگان برای از رسمیت انداختن جلسه گفت: دلیلی برای قهر کردن وجود ندارد این دوستان اگر نقطه نظر اصلاحی دارند بیایند و پیشنهادات خود را ارائه کنند کما این که عده ای از این دوستان به کمیسیون امنیت ملی آمدند و پیشنهادات خود را مطرح کردند و پاره ای از این موارد قبول شد و برخی دیگر نیز رد شد.

حقیقت پور تصریح کرد: در صحن علنی نیز بند بند این موارد بررسی و فرصت برای طرح نقطه نظرات مختلف وجود دارد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بعید می دانم از شخصیت دوستان اقلیت اصولگرا که بخواهد تجربه های دوره های ناموفق گذشته مجلس را تکرار کنند و روز یکشنبه کمک خواهند کرد تا این طرح یک فوریتی مجلس به خوبی پیش برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی