بازدید 4468
۱

توقف عملیات اجرایی مسکن مهر در آبدانان

ماههاست بدلیل بروز مشکلاتی تکمیل فاز دوم طرح مسکن مهر در شهرستان آبدانان متوقف شده است وروند توقف اجرای این طرح ،نگرانیهایی را برای متقاضیان مسکن مهر دراین شهرستان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۵۳۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 09 October 2015
ماههاست بدلیل بروز مشکلاتی تکمیل فاز دوم طرح مسکن مهر در شهرستان آبدانان متوقف شده است وروند توقف اجرای این طرح ،نگرانیهایی را برای متقاضیان مسکن مهر دراین شهرستان ایجاد کرده است.

به گزارش تابناک ایلام ،طرح مسکن مهر آبدانان شامل 390 واحد در سه فاز مجزا است که در ضلع شمال غربی شهر قرار دارد، تاکنون 2 فاز این طرح در قالب 220 واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است ،اما ماههاست بدلیل بروز مشکلاتی تکمیل فاز دوم این طرح متوقف شده است،روند توقف اجرای این طرح ،نگرانیهایی را برای متقاضیان مسکن مهر در شهرستان آبدانان ایجاد کرده است.

براساس بند (د) تبصره 6 قانون بودجه، عملیات احداث این واحدها که فروردین سال 89 آغاز شده باید برابر موافتنامه طی 2 سال تکمیل و تحویل مالکان می شد.اما دلیل بروز مشکلاتی درمسیر تکمیل فاز دوم این طرح ،تاکنون 170واحد از این طرح آماده تحویل به متقاضیان نشده است .

مدیرعامل مسکن مهر شهرستان آبدانان در خصوص مشکلات پدیدارشده در روند تکمیل این طرح گفت : افزایش غیرمعمول هزینه های ساخت، عدم مشارکت فعالانه متقاضیان، افزایش قیمت خدمات رفاهی، تکمیل نشدن زیرساخت ها و عمل نکردن نهادهای متولی به تعهدات خود اجرای این طرح را با مشکل مواجه کرده است.

سیدهادی موسوی  رفع مشکلات این طرح را خارج از توان تعاونی دانست و ادامه داد: طولانی شدن ساخت واحدهای مسکن مهر و عدم تحویل به موقع آنها، مالکان این واحدها را نگران کرده است.

فرماندار آبدانان نیز با تایید مشکلات مالکان این واحدها گفت: مکاتبات زیادی برای رفع مشکل صاحبان این واحدها با استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام انجام گرفته و متولیان امر قول مساعد داده اند نسبت به حل مشکلات اقدام کنند.

مجید عسگری افزود: اگر همه مالکان مسکن مهر در موعد مقرر نسبت به پرداخت سهم آورده خود اقدام می کردند عملیات اجرایی این طرح تعطیل نمی شد و این همه خسارت مالی نیز به آنها تحمیل نمی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار