بازدید 9911
۱
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

خلاقیت در مجسمه های کاهی در ژاپن

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۳۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 09 October 2015
خلاقیت در مجسمه های کاهی در ژاپن گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر برای ورود به سایت و کلیک بر بیشتر ببینید و ادامه مطلب در ادامه خبر بخوانید.

مجسمه های کاهی در ژاپن


عکس های بیشتر را اینجا ببینید

آنجا که غریزه ی مرگ فعال می شود



«ویلیام گلاسر»، روان پزشک آمریکایی و پایه گذار نظریه انتخاب و واقعيت درماني، اعتقاد دارد كه ما خود سرنوشت خـود را مـي سـازيم. گرچه عوامل بسیاری بر زندگی ما اعمال نفوذ می کنند اما همیشه برای ما فرصت انتخاب و تغییر شرایط وجود دارد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


عباس غزالی: با آلبوم عکس گذشته خاطره بازی می کنم

عباس غزالی:با آلبوم عکسی که از گذشته دارم خاطره بازی می کنم

خوش برخورد و مودب است و برخلاف نقش هایش خبری از ناآرامی در او نیست. از آن دست بازیگران که آنقدر خوب حس می گیرد که با خنده هایش می خندی و با گریه هایش قطعا اشکت در می آید. گاهی در زندگی آدم اتفاق می افتد که صحنه را واقعی می بیند یا دیالوگی را عنوان می کند یا می شنوند و همان لحظه جرقه ای در ذهن آدم می زند که با خودش می گوید: اِ من این صحنه را قبلا دیده بودم و من فکر می کنم معمولا این صحنه در خواب اتفاق افتاده بوده است.

ادامه مطلب ...


نمونه هایی زیبا و ساده از طراحی های پاییزی ناخن

Fall Nail Art Ideas | Hannvjk

مدل ها و طرح های بیشتر را در اینجا ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها