بازدید 1764

آلمان سه تن از اتباع خود را که در سوريه جنگيده اند دستگير کرد

دو نفر از آنها که به ترتیب تابعیت های دوگانه افغان-آلمانی و مغربی-آلمانی دارند، اکتبر 2013 از راه ترکیه وارد سوریه شدند تا در سوریه بجنگند. آنها چند ماه بعد به آلمان بازگشتند. این جوانان برای جنگیدن آموزش دیده اند. فرد سوم که که تابعیت سه گانه آلمانی-لهستانی-لبنانی دارد از اکتبر تا دسامبر 2013 به گروه جنود الشام و داعش پیوست و سپس به آلمان بازگشت.
کد خبر: ۵۳۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۴ 09 October 2015
دادستانی فدرال کارلسروهه Karlsruhe در جنوب غربی آلمان روز پنجشنبه اعلام کرد سه آلمانی که گمان می رود در سوریه جنگیده اند در آلمان دستگیر شده اند و در بازداشت موقت به سر می برند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، دادستانی در سه بیانیه جداگانه اعلام کرد این سه نفر که 23 تا 25 سال دارند متهم هستند بین سال های 2013 تا 2014 در فعالیت های سازمان تروریستی جنود الشام (سربازان سوریه) مشارکت داشته اند.

براساس این بیانیه ها، دو نفر از آنها که به ترتیب تابعیت های دوگانه افغان-آلمانی و مغربی-آلمانی دارند، اکتبر 2013 از راه ترکیه وارد سوریه شدند تا در سوریه بجنگند. آنها چند ماه بعد به آلمان بازگشتند.

بنابراعلام دادستانی، این جوانان برای جنگیدن آموزش دیده اند.

بنابراعلام این منبع، فرد سوم که که تابعیت سه گانه آلمانی-لهستانی-لبنانی دارد از اکتبر تا دسامبر 2013 به گروه جنود الشام و داعش پیوست و سپس به آلمان بازگشت.

دستگاه های امنیتی آلمان اعلام کردند در مجموع تقریبا 740 هزار نفر آلمان را ترک کرده اند تا به گروه های تندرو در سوریه و عراق- مانند داعش- بپیوندند. یک سوم از این تعداد بازگشته اند و تقریبا 120 تن از آنها کشته شده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر