بازدید 9008
۲

خاطره طرفدار روشندل بلوچ از هادی نوروزی + عکس

کد خبر: ۵۳۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 08 October 2015
 با گذشت یک هفته از مرگ دلخراش هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس، هنوز هوادارن خاطرات و تصاویری از وی را در فضای مجازی منتشر می کنند. 
به گزارش تابناک ورزشی، با گذشت یک هفته از مرگ دلخراش هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس، هنوز هوادارن خاطرات و تصاویری از وی را در فضای مجازی به اشتراک می گذارند. حالا در صفحه اینستاگرام یکی از هوادارهای هادی نوروزی خاطرات مشترکی با هادی برای کاربران به اشتراک گذاشته شده است.

 خاطره طرفدار روشندل بلوچ از هادی نوروزی + عکس

خاطره ای از زبان حافظ روشندل بلوچ:
 میگفت وقتی آخرین بار یعنی همین امسال رفتم سرتمرین پرسپولیس، هادی اومد سراغم. بهم گفت حافظ جان خیلی از دستم ناراحت بودی. (حافظ در گزارش برنامه نود بعد از باخت پرسپولیس به سپاهان در ضربات پنالتی از هادی بخاطر از دست دادن پنالتی با چشمای پر از اشک انتقاد کرده بود)
 گفتم ببخش دیگه آقای نوروزی بخاطر باختی که حقمون نبود ناراحت بودم خیلی... هادی گفت شما ببخش حافظ جان. پرسپولیس مال شماست و پیشونی منو بوسید و من بخاطر انتقادم شرمنده شدم . از طرفی بابت داشتن بازیکنی با غیرت مث هادی خوشحال شدم و در حالی که لبخند رو لبم موند با هادی عکس گرفتم...
 
***
 آره دوستای گلم
 هادی اسطوره بی چون و چرای اخلاق بود و چون جار و جنجالی نمی کرد شاید خیلیامون حواس مون بهش نبود که چه جواهری داریم.
 هفت هشت سال توی تیم بود و بارها گفت سقف آرزوهای من پرسپولیسه ، به تیم ملی رسید کاپیتان شد و تو دربی گل زد و پاس گل داد اما هیچ وقت جار و جنجال نکرد. هیچ وقت حرف از پول نزد و حتی شماره معروفی طلب نکرد. هادی آروم اومد و آروم رفت وقتی همه ما خواب بودیم...

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
روحش شادویادش گرامی
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان