بازدید 2107

ارتش عراق حلقه محاصره تروريست ها را تنگ تر کرد

عراقی ها به آمریکایی ها بی اعتماد هستند و شاهد آن هستیم که پیشروی ارتش عراق در شماری از جبهه ها متوقف شده است چرا که بخش هوایی این عملیات در اختیار آمریکاست. همه گروه های مقاومت عراقی به آمریکا بی اعتماد هستند.
کد خبر: ۵۳۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 08 October 2015
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد:ارتش عراق حلقه محاصره تروریست ها را در شهر الرمادی تنگ تر کرده است.

به گزارش این شبکه، نیروی بسیج مردمی عراق اعلام کرد نیروهای عراقی توانستند به عناصر داعش در منطقه سجر در استان الانبار ضربات سنگینی وارد کنند.

عبدالله بدران خبرنگار این شبکه در بغداد در گزارشی در این زمینه افزود: نیروهای عراقی در سه محور از چهارمحور برای محاصره شهر الرمادی مرکز استان الانبار به خوبی پیش می روند.

نیروهای امنیتی عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی در محور شمالی شهر الرمادی به فرماندهی سازمان مبارزه با تروریسم به سوی منطقه بوالفراج به پیش می روند و نیروهای داعش تلاش می کنند نیروهای عراقی نتوانند وارد منطقه ورزشگاه المپیک شوند.

پیشروی های خوبی که ارتش عراق داشته تا حدودی در هماهنگی اطلاعاتی با ایران، عراق، روسیه و سوریه بوده است.

گزارش های مختلفی که منتشر شده است نشان می دهد بغداد دیر یا زود از مسکو خواهد خواست بیش از کمک اطلاعاتی به بغداد یاری برساند. نیروهای آمریکایی شماری از نیروهای پلیس استان الانبار را آموزش داده و قبل از عملیات اخیر خود بر ضرورت مشارکت نیروهای پلیس این استان برای تکمیل محاصره شهر الرمادی تاکید کرده اند.

کریم النوری سخنگوی نیروی بسیج مردمی عراق گفت: بیش از چهل هزار نفر از شهروندان عراقی در فلوجه زندگی می کنند و باید مسیرهای امنی را برای خروج این غیرنظامیان ایجاد کنیم.

کامل الزیدی نماینده پارلمان عراق از ائتلاف دولت قانون گفت: دیر یا زود از روسیه خواهیم خواست که وارد عملیات در عراق شود و ملت عراق نیز خواهان این مسئله است.

عراقی ها به آمریکایی ها بی اعتماد هستند و شاهد آن هستیم که پیشروی ارتش عراق در شماری از جبهه ها متوقف شده است چرا که بخش هوایی این عملیات در اختیار آمریکاست. همه گروه های مقاومت عراقی به آمریکا بی اعتماد هستند.

خبرنگار این شبکه افزود: دولت عراق به دنبال آن است که روسیه درعملیات نظامی در عراق مشارکت داشته باشد. بغداد نمی خواهد این پیام را به واشنگتن بدهد که بی نیاز از ائتلاف به رهبری آمریکا نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل