بازدید 3189
۲
نشست خبری

کی‌روش: عمان تیم برتر میدان بود ولی حالا نوبت ماست که در آزادی ببریم

کد خبر: ۵۳۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 08 October 2015

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نتیجه خوبی بود اما باید اذعان کنم تیم برتر میدان، عمان بود.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی‌روش پس از تساوی یک بریک ایران مقابل عمان آن هم با خوش شانسی گفت: برای ما نتیجه خوبی بود اما باید اذعان کنم که تیم برتر میدان عمان بود و بازی خوبی شاهد بودیم. اول اینکه تیم عمان بهتر بود و دوم اینکه ایران 90 دقیقه جنگید، می‌دانستیم بازی سختی داریم. پاداش یک امتیازی برای هر دو تیم مناسب بود.

وی در پاسخ به اینکه چرا ایران عملکرد همیشگی را نداشت و این موضوع به گرمای هوا برمی‌گردد یا به علت درگذشت هادی نوروزی بوده ؟ تصریح کرد: 2موضوع دلیل بود. یکی اینکه عمان تیم برتر میدان بود و توانستند توانایی‌های خود را بهتر نشان دهند ، دلیل دوم این بود که هرچه خواستیم بازیکنان را با درجه آب و هوا تطبیق دهیم نشد و برای بازیکنان ایرانی همیشه در چنین هوایی بازی کردن دشوار است.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه آیا فکر نمی‌کنید ایران پایین‌تر ازحد انتظار بوده است؟ گفت: بله، همین طور است. انتظارات برآورده نشد و عمان بهتر بازی کرد اما بازیکنان نشان دادند توانایی ذهنی بالایی دارند و می‌توانند با ذهن شان بازی را مدیریت کنند. 4 بازی هنوز باقی مانده وما 3 دیدار در خانه داریم. در خانه ما رقبا کار سخت‌تری خواهند داشت و سعی می‌کنیم نتیجه بگیریم.

کی‌روش در مورد اینکه در نیمه اول شاهد بودیم ایران بیشتر دفاع می کرد و چه تغییراتی در نیمه دوم داشت، تاکید کرد: شک نداریم که ایران بازی خوبی انجام نداد با توجه به اینکه عمان با سیستم دفاعی 5 نفره بازی می‌کرد فشار زیادی را تحمل کردیم و کنترل زیادی در وسط زمین نداشتیم با تغییرات در نیمه دوم سعی کردیم وسط زمین را بیشتر کنترل کتیم و تحرک بیشتری داشتیم. وقتی ما شاهد این بودیم که بازیکنان از لحاظ فیزیکی آن طروات لازم را ندارند سعی کردیم از بعد انگیزشی با استفاده از قدرت روحی روانی بازی خوبی را انجام دهیم و بازی را کنترل کنیم و نتیجه لازم را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه چرا نتوانستیم پس از14 سال عمان را شکست دهیم، تاکید کرد: (کی‌روش در این لحظه از یکی از خبرنگاران درخواست سکه کرد) به نتیجه بازی امروز اشاره می‌کنم که مثل یک سکه بود. یک روی آن این بود که 14 سال نتوانستیم نتیجه بگیریم اما مساوی امروز را می توان با آن روی سکه نگاه کرد و آن این بود که توانستیم در مسیر صعود یک امتیاز بگیریم و حالا در تهران میزبان آنها هستیم که مطمئنا کار دشواری در تهران دارند.

کی‌روش در مورد اینکه در گذشته شاهد ستارگان ایرانی مثل خداداد وعابدزاده بودیم اما امروز شاهد عده محدودی از بازیکنان ایرانی هستیم که ستاره به نظر می‌رسند ، گفت: ما مثل آرژانتین و برزیل هستیم که وقتی بازیکنانی چون مسی و رونالدو پیدا می‌کنیم دیگر بازیکن خود را تغییر نمی‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
من نمی دونم چرا دوستان خبرنگار به اهمیت کسب امتیاز در مقابل تیم های همگروه و صدر جدول قرار گرفتن اشاره نمی کند ایا شما میدونید تیم اندونزی دیسکولیفاید شده و 4 تیم رده دوم که بهترین امتیاز رو دارن بین گروه ها صعود میکنن .در اینخصوص یک گروه چهار تیمی شده یعنی همان گروه اندونزی. به خاطر همین در سایر گروه ها امتیاز تیم ته جدول گروه هاکه مثلا در گروه ما هند است برای صعود به مرحله بعد تیم دوم حساب نمی شود یعنی الان تیم عمان 5 امتیازی است که در مقایسه با تیم های دوم گروه های دیگر حذف شده است از مرحله نهای انتخابی جام جهانی در اسیا همانند امارات لطفا دانشنامه وکی پدیا رو مطالعه کنید خواهشا این رو اطلاع رسانی کنید که بازیکنان و کادر فنی از اهمیت مسابفات بعد ی و صدر نشینی با خبر باشند
پاسخ ها
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
آره تو گروهی که گوام و هند و عمان هستند مقتدرانه با تفاضل گل صدر نشین هستیم. درود بر کیروش کبیر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل