بازدید 13978
تساوی عادلانه بود

کی‌روش: عمان برتر از ما بازی کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تساوی برابر عمان برای ما نتیجه خوبی بود اما باید بگوییم عمان تیم بهتر میدان بود.
کد خبر: ۵۳۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 08 October 2015
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تساوی برابر عمان برای ما نتیجه خوبی بود اما باید بگوییم عمان تیم بهتر میدان بود.

به گزارش ایسنا از مسقط، دیدار تیم‌های ملی فوتبال عمان و ایران از دور دوم گروهی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های آسیا با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

کارلوس کی‌روش در پایان بازی در ورزشگاه سلطان قابوس در نشست خبری حاضر شد تا به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دهد. او گفت: تساوی برای ما نتیجه خوبی بود اما باید بگوییم که تیم بهتر میدان عمان بود. امروز به دو دلیل بازی خوبی را شاهد بودیم. اول این که عمان تیم خوبی بود و دوم این که ایران 90 دقیقه جنگید. می‌دانستیم بازی سختی در مسقط خواهیم داشت و همین اتفاق هم رخ داد. در مجموع باید بگویم که یک امتیاز برای هر دو تیم عادلانه بود.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا دلیل عملکرد نه چندان خوب شاگردانش به دلیل درگذشت هادی نوروزی بوده است و بازیکنان ایران نتوانستند خودشان را با این قضیه تطبیق دهند، گفت: من فکر می‌کنم به دو دلیل ما امشب خوب نبودیم. دلیل اول این بود که عمان برتر از ما بازی کرد. سریع‌تر و قدرتمندتر عمل کرد و دلیل دوم این که هر قدر ما تلاش کردیم خودمان را با شرایط آب و هوایی تطبیق دهیم نشد. ما اردوی لازم برای این کار را هم برگزار کردیم ولی بازیکنان ایرانی در چنین شرایطی خیلی سخت با شرایط آب و هوایی تطبیق پیدا می‌کنند و این مسئله هم برای ما مشکل‌ساز شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس