بازدید 14943
۹
سوژه

پروین در مجلس ختم نوروزی چه جوابی به احمدی نژاد داد؟

وقتی احمدی نژاد دوست پرسپولیسی اش را دید ، گفت:« علی آقا چرا اوضاع پرسپولیس این طوری است؟!» علی پروین هم که هنوز سر اجرایی نشدن مفاد نامه چندسال پیش دلخور است بلافاصله پاسخ داد:«چرا دوران خودت کاری نکردی که مشکل تیم حل شه؟»
کد خبر: ۵۳۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 08 October 2015

درحاشیه مراسم ختم هادی نوروزی، محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق با علی پروین اسطوره فوتبال پرسپولیس دیدار کرد و چند کلمه ای با او حرف زد.

حضور احمدی نژاد در مراسم ترحیم نوروزی صحنه های عجیبی را رقم زد. رئیس جمهور پیشین که این روزها در دانشگاه تدریس می کند و البته هر از گاهی جنجال های خبری خاص خود را به پا می کند ، به خیابان مرزداران تهران رفت تا در مجلس ختم هادی نوروزی شرکت کند. ورود او به مجلس همزمان شد با خروج بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال(!) بازیکنان پرسپولیس جلوی در مجلس از همان ابتدا شوکه شده بودند که رئیس جمهور قبلی چرا به چنین مراسمی آمده اما او تصمیمش را گرفته بود که بیاید.

افشارزاده هم وقتی با احمدی نژاد روبرو شد ، به رسم ادب به او خوشآمد گفت و احمدی نژاد در پاسخ گفت: مثل هرعلاقمند دیگری به فوتبال ، او هم در این مراسم شرکت کرده است.

علی پروین در مجلس ختم نوروزی چه جوابی به احمدی نژاد داد؟

به نوشته خبرآنلاین، درون مجلس علی کریمی سعی کرد خیلی دور از محلی باشد که رئیس پیشین دولت نشسته بود. او قبلا هم وقتی احمدی نژاد به اردوی تیم ملی رفته بود ، این عدم علاقه اش را به دوربین ها ابراز کرده بود.محمد دادکان دیگر کسی بود که مسیرش را عوض کرد تا با احمدی نژاد (همان کسی که دلیل جدایی اش از فوتبال شده بود) روبرو نشود.

در این میان ، فقط پروین از فوتبالی های مشهوری بود که با احمدی نژاد همکلام شد. سلطان قرمزها در 8 سالی که احمدی نژاد مسئول دولت بود ، بارها با او دیدار داشت. او که ابتدا و به طور سنتی در بحث های سیاسی، حامی سیاستمدار قدیمی یعنی آیت الله هاشمی بود ، در سال 84  از احمدی نژاد حمایت نکرده بود و همان موقع که هاشمی رای نیاورد ، تیتری از قولش منتشر شد با این مضمون:«بدبخت شدیم رفت!»

پروین شاید سیاسی ترین چهره سرشناس فوتبال ایران است. او همیشه یک پای ثابت پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی است. درهمان سال های اول دولت احمدی نژاد هم بود که محمد حسن انصاری فرد به دوران مربیگری پروین پایان داد و در یک ضیافت زیبا در بازی با بایرن مونیخ ، رسما علی پروین را بازنشسته از مربیگری و کارفنی اعلام کرد تا او چند صباحی دور از تیم باشد. تقریبا تا اواخر4 ساله اول دولت احمدی نژاد هم مجالی به پروین نرسید. برای سال 88 پروین آماده حضور در ستاد رقبای رئیس جمهور بود که یکباره با اصرار چند نفر در مراسم حمایت از او در سالن 12 هزارنفری حاضر شد. بعد از انتخابات سال 1388 ، علی پروین دوباره نقشی پررنگ در پرسپولیس پیدا کرد. عضوی از هیات مدیره تیم رویانیان شد. نقشی کلیدی پیدا کرد و حتی دست نوشته ای از محمود احمدی نژاد داشت که بر اساس ان رئیس دولت گفته بود پرسپولیس باید با پیشکسوتان تیم واگذار شود و بر همان اساس ، پروین دنبال گرفتن تیم از دولت بود. دست نوشته ای که البته هیچ گاه به کار علی پروین و تحقق رویایش برای مالکیت پرسپولیس به کار نیامد تا او از دولت قبلی هم دلچرکین باشد. اگرچه از نوع برخورد با خود در وزارت ورزش جدید هم راضی نیست.

در مراسم ختم هم وقتی احمدی نژاد دوست پرسپولیسی اش را دید ، گفت:«علی آقا چرا اوضاع پرسپولیس این طوری است؟!» علی پروین هم که هنوز سر اجرایی نشدن مفاد آن نامه دلخوراست بلافاصله پاسخ داد:«چرا دوران خودت کاری نکردی که مشکل تیم حل شه؟» پروین اعتقاد دارد اگر تیم به او و دوستانش واگذار شود ، می تواند خودکفا باشد. خواسته ای که البته نه مکانیسم قانونی و نه مسئولان دولتی ؛اجازه انجامش را نمی دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
استقلالیم ولی عاشق کارای علی کریمی ام!
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
فوتبالیست بی شیله پیله مملکت ما!!!
بی نظیر است
میشه فوتبال را سیاسی نکنید؟
برای ریس جمهورسابق
کشوری که دست به هرکاری برای مطرح شدن میزند باید تاسف خورد
جواب دندان شکنی بود
با این ریا کاریها هم احمدی نژاد به ه جایی نخواهد رسید عمر تزویر و نیرنگ به پایان رسیده است
1
از شما ریس جمهور مردمی وخاکی همدل ازحضورتان ممنون بیشتر توهمه میادین ببینیمت
واقعا کارخوبی بود درغم وشادی ملت هستید
درود بر پرسپولیس قهرمان. حال و روز پرسپولیس با این ناداوری ها اصلا خوب نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان