بازدید 30372
۱
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

شباهت های عجیب بچه ها با والدینشان

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۳۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 08 October 2015
شباهت های عجیب بچه ها با والدینشان گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر برای ورود به سایت و کلیک بر بیشتر ببینید و ادامه مطلب در ادامه خبر بخوانید.

شباهت های عجیب بچه ها با والدینشان



عکس های بیشتر را اینجا ببینید


طرز تهیه انار بیج غذای محلی شمالی

طرز تهیه انار بیج غذای محلی شمالی

برای آشنایی با مواد اولیه و شیوه تهیه این غذای محلی به اینجا بروید


ساخت آویز زیبا با گیره های چوبی

ساخت آویز زیبا با گیره های  چوبی

عکس های بیشتر را اینجا ببینید



۵ باور اشتباهی که در مورد موهای فر داریم


۵ باور اشتباهی که در مورد موهای فر داریم

۶۵٪ از خانم ها در سراسر جهان، بطور طبیعی دارای موهای مجعد یا فر هستند، و این موها برخلاف موهای صاف به رسیدگی و مراقبت بیشتری نیاز دارند، تا دچار وز، گره خوردگی، و خشکی نشوند. متاسفانه اکثر مردان و زنانی که موهای فر دارند، بخاطر استفاده از دستورالعمل های آرایشی که موها را شکننده، وزدار، و آشفته می کند، مقصر هستند! در مقاله ی امروز، ما حقایقی را در مورد برخی از ماندگارترین باورهای اشتباه در مورد موهای فر بیان می کنیم:

در این باره بیشتر بخوانید


آنچه هنگام خريد گوشواره بايد دانست

آنچه كه هنگام خريد گوشواره بايد دانست
گوشواره يكي از قديمي ترين انواع زيورآلات به شمار مي آيد. سوراخ كردن گوش و آراستن آن به زيورآلات براي اولين بار در ايران باستان انجام شد. در انجيل به گوشواره، زمان خروج بني اسرائيل از مصر اشاره شده است. اين زيور در طول تاريخ بسيار محبوب بوده است. با اين حال، ‌طي دهه‌ 1920 در آمريكا و انگليس، انواع Clip-On جاي آن را به مدت كوتاهي گرفتند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


چرا دچار تهوع و استفراغ می شویم؟



تهوع و استفراغ بیماری نیستند بلکه خود، علائم وضعیت یا بیماری دیگری می باشند. تهوع (Nausea ) احساس بسیار ناخوشایند قریب الوقوع بودن استفراغ است.استفراغ به ویژه اگر همراه با اسهال باشد، میتواند موجب وضعیت خطرناک بی آبی (دهیدراته شدن) بدن شود. این وضعیت در کودکان محتمل تر است. هنگامی که از کودک بیمار مراقبت میکنید، به دقت به علائمی که به معنی نیاز کودک به آب می باشند، توجه کنید:

ادامه دارد...


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر