بازدید 22611
۷

وجود آثار زندگی شهری روی ماه و مریخ!

زمانی که بودجه این سازمان عریض و طویل توسط مالیات پردازان امریکایی که مردم امریکا هستند پرداخت می‌شود چرا مدیریت این سازمان مدام به تحریف حقایق در رابطه با کره ماه و مریخ مشغول است!
کد خبر: ۵۳۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 08 October 2015
«به عقیده من تاریخ واقعی بشر توسط گروهی که همواره تصور می‌کنند سرور و رهبران بی چون و چرای بشریت هستند و براحتی به جای هفت میلیارد جمعیت کره زمین تصمیم می‌گیرند، دزدیده شده است. آنها بر این باور هستند که با مردم عادی فرق دارند و آنها به عنوان بزرگان جامعه کلیددار رازها هستند!»

به گزارش ایران، نوشته‌های بالا اشاراتی از مصاحبه جالب توجه نویسنده کتاب جنجالی و پرفروش «مأموریت سیاه» است به نام «ریچارد.س.هوگلند»، که در برنامه شبانه رادیو «s2s» شرکت کرده بود و در مصاحبه‌ای 3 ساعته به سؤالات مجری برنامه «جورج نواری» پاسخ گفته است. در این گزارش به نکته‌هایی از این مصاحبه می‌پردازیم و امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

«ریچارد.س.هوگلند» محقق، نویسنده و مشاور پیشین «ناسا»، جزو اولین پژوهشگرانی بود که با مخابره تصویر انسان گونه در منطقه «سایدونیا» در کره مریخ توسط سفینه مریخ نورد «مارس آبزور» خود را از «ناسا» جدا کرد و فرضیه وجود موجوداتی که آن تصویر انسان گونه را در مریخ ساخته‌اند به طور جدی دنبال کرد و در زمان خود باعث جنجالی در رسانه‌های گروهی، در سطح جهانی شد.
آقای هوگلند می‌گوید: «گروه‌های زیادی هستند که معتقدند ما حتی به کره ماه انسان نفرستاده‌ایم و داستان‌هایی از این قبیل وجود دارد، اما مشکل اصلی من با سازمان فضایی «ناسا» این نیست. زمانی که بودجه این سازمان عریض و طویل توسط مالیات پردازان امریکایی که  مردم امریکا هستند پرداخت می‌شود چرا مدیریت این سازمان مدام به تحریف حقایق در رابطه با کره ماه و مریخ مشغول است! تصاویری که در آرشیو این سازمان وجود دارد دو فضانورد را نشان می‌دهد که مشغول عملیاتی در سطح کره ماه هستند و در کنار پای یکی از فضانوردان شیئی که شبیه به جمجمه انسان است دیده می‌شود. در قسمت پایین جمجمه یعنی دهان آن جمجمه نوار قرمز رنگی وجود دارد که در اصل تفاوت رنگ آن باعث جلب توجه ما شد. حال می‌پرسم که آیا فضانوردان چنین شیئی را در سطح ماه دیده اند؟ این شی در دو متری یکی از فضانوردان قرار دارد! و گفتنی است که فضانوردانی که دوره‌های سخت و طاقت فرسا دیده اند صدها ساعت صرف شناسایی اجسام و دقت و نمونه‌برداری کرده‌اند، سؤال من این است که اگر آن شی ء را ندیده‌اند، اعلام کنند و اگر دیده اند، آیا جمجمه مورد نظر را با خود به زمین آورده اند؟ و آیا آزمایشاتی روی آن انجام داده اند و هزاران سؤال دیگر....

چرا ما را از آن با خبر نمی‌کنند؟ هوگلند ادامه داده و می‌گوید: همراه تیمی‌از دانشمندان خبره صدها ساعت صرف بازدید یکایک تصاویر فرستاده شده کرده‌ایم و توسط آخرین فناوری‌ها عکس‌ها را بررسی کرده‌ایم و به این نتیجه رسیده‌ایم که بخش بخش تصاویر فرستاده شده ابتدا توسط عکاسان حرفه‌ای که در خدمت این سازمان یا سازمان‌های دیگر سری هستند رتوش شده است! به عنوان مثال در گوشه ای از یک تصویر، انکسار نور را که قطعاً از برخورد نور با شیئی شیشه‌ای به وجود آمده مشاهده می‌کنیم اما از شیئی یا بنای شیشه ای اثری نیست! به طور حتم بناهای شیشه ای در کره ماه وجود دارند که می‌تواند حاصل ساخت موجودات بیگانه یا انسان در ادوار بسیار دور باشد. در جای دیگر، اخیراً یک ماه نورد ژاپنی به کره ماه رفته است و تصاویر بسیار زیبا و خارق‌العــــاده ای از کره ماه مخابره کرده است، در یکی از این تصاویر که ابتدا تصویر عادی از نیم کره سطح ماه گرفته شده است و سپس همان نقطه را با دوربین مجهز به اشعه مادون قرمز گرفته اند، مشاهده می‌شود که نقطه مزبور دارای حرارت زیادی است، این مسئله خود نشان دهنده وجود فعالیت‌هایی در آن قسمت است، همان قسمتی که تصور می‌رود بنای «گنبد شیشه‌ای» وجود داشته باشد. هوگلند اضافه می‌کند که مدتی است ماهواره ای با بهترین لوازم عکسبرداری دیجیتال را در مدار کره مریخ قرار داده اند، قدرت عکسبرداری این سفینه در حدی است که توانایی تصویر برداری از اشیایی به کوچکی 10 سانتیمتر در سطح مریخ را دارد، تصاویری که «ایسا» از مریخ گرفته است توسط اینترنت در دسترس عموم قرار گرفته است و براحتی می‌توان این تصاویر ارزشمند را ملاحظه کرد و البته با اندکی دقت از کوچک‌ترین شیء  دست‌ساز تا حتی یک دهکده یا پایگاه نظامی‌در سطح کره مریخ را تشخیص داد!                          

او برای اثبات نظریه خود از افرادی که کنجکاو هستند، می‌خواهد شخصاً به سراغ کامپیوتر خود رفته و با رجوع به سایت ایسا تصاویر گرفته شده توسط ماهواره را خود از نزدیک مشاهده کنند.
«هوگلند» مدعی می‌شود که منطقه «سایدونیا»در کره مریخ برگی از تاریخ است که در رابطه با تمدن‌های باستانی کره زمین سخن می‌گوید و کافیست که بدون تعصب به آثار و اهرام به جا مانده در کره مریخ نگاهی بیندازیم و نقاط مشترک اهرام در مریخ را با اهرام و دیگر آثار باستانی زمین بیابیم. او برای اثبات نظریه خود به تصویر چهره‌ای که سفینه «مارس آبزور» در سال 1996 از منطقه «سایدونیا» گرفت و به زمین مخابره کرد اشاره می‌کند و می‌گوید: چهره انسان گونه ای که در سطح مریخ وجود دارد مانند پیام نهفته‌ای است که برای بشر در سطح مریخ آن هم توسط انسان‌هایی که در گذشته‌های دور در مریخ زندگی می‌کرده اند به جا مانده است. به عقیده من چهره انسان گونه مریخ دقیقاً شباهت خاصی به چهره مجسمه «ابوالهول» در مصر دارد. هوگلند می‌گوید البته ناگفته نماند که تا اینجا موضوعی را که مطرح می‌کنم به هیچ وجه علمی‌نیست اما زمانی که به تاریخ بشر رجوع می‌کنیم، رابطه‌هایی می‌توانیم بیابیم که به فرضیه ما کمک می‌کند تا حدی که از یک فرضیه ساده یک فرضیه علمی ‌به دست آوریم. مجسمه ابوالهول به ارتفاع 24 متر و طول 70 متر تنها مجسمه ایست که ظاهراً به دست بشر در گذشته‌های بسیار دور ساخته شده است. تصویر «ابوالهول»، از ترکیب چهره انسان و بدن یک شیر ساخته شده است و اگر بخواهیم اسمی‌که مصریان عرب روی این مجسمه گذاشته اند را معنی کنیم «پدر خوانده مرگ» ترجمه می‌شود  و اگر به زبان مصریان باستان آن را بخواهیم ترجمه کنیم، «آرکور» یعنی شروع یا آغاز به طرف پایان یا بالعکس، یا به زبانی ساده‌تر پایان مرحله ای و آغاز مرحله یا دوره‌ای جدید نام دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۷
چرند محض
مشاور پیشین «ناسا»
چرا اطلاعات غلط به مردم میدین؟ این آقا حتی مدرک دانشگاهی هم نداره! اگه یک بخش علمی تخیلی به تابناک اضافه بشه، شاید بشه این خبر رو توش گنجوند!
بجای اینکه سظح آگاهی مردم رو بالا ببرین، دنبال توسعه خراقه نگری توهم هستین!
ازاینکه موجوداتی هوشمند درماه درمریخ وقمرهای مریخ زندگی میکنند هیچ شکی نیست ولی سوال بسیارمهم اینجاست که سازمان ناسا چرا از ابراز واقعیت واهمه دارد .دانشمندان فضانوردان وسیاست مداران زیادی همچون نیل آمسترانگ ورییس جمهورپیشین روسیه مدمدوف ،وزیردفاع کانادا،رییس جمهورپیشین آمریکا ریگان واسنودن جاسوس فراری آمریکا و.... همگی این حقیقت را افشا کرده اند.
خیالباف
سلام دوستان
این مطالب توهمات و خیالاتی بیش نیست که راهی برای پول درآوردن و کاسبی است توسط این آقای خیال پرداز .
جالب است که خودش در قسمتی از نوشته هایش اشاره می کند که مبنای علمی ندارد . این داستانها و افسانه هایی هست مثل داستانهای پشقاب پرنده که سالها مردم فکر می کردند حقیمت دارد .
یک اصل را فراموش نکنیم با پیشرفت علم امروزی که تا این لحظه هیچ گونه شواهد و دلایل علمی مبنی بر حیات مافوق زمینی بدست نیامده است . تمام
فعلا نظری نمیدم تا تحقیقاتم کامل شه!
درود / پیشنهاد میکنم مقداری تحقیق کنید و آنقدر راحت و حق به جانب اعلام نظر نکنید
شما به جانبی این فرموده دقت کردید
" که خودش در قسمتی از نوشته هایش اشاره می کند که مبنای علمی ندارد "
به این فرموده ایشون دقت میکردند
"" کافیست که بدون تعصب به آثار و اهرام به جا مانده در کره مریخ نگاهی بیندازیم""
چیزهایی که داستان و افسانه هایی هست مثل داستانهای پشقاب پرنده ها کاملن صحت دارند و حقیمت دارند
خود شما هم به همین اصل توجه داشته باشید
همان پیشرفت علم امروزی ثابت کننده هست-
کافیست ufo سرچ کنید " جستجو"
به امید رهایی از متعصب و تعصب
بدرود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار