بازدید 3570
۳

عربستان بهترین تیم دوم نشد و حذف شد

کد خبر: ۵۳۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 08 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی امید ایران با صعود از گروه مقدماتی به عنوان صدرنشین، عصر شنبه به مصاف یمن می رود اما این صعود را مرهون تلاش و بازی پاک بحرین است.

جدول عجیب و غریب بازی های غرب آسیا در قطر باعث شد تا با هم امتیاز شدن ایران و عربستان ، درحالی که گل زده ایران بیشتر از حریف بود و تفاضل بهتری هم داشتیم ، سعودی ها حذف شوند چراکه نتوانستند عنوان بهترین تیم دوم را از آن خود کنند. البته خبرآنلاین نوشته عربستانی ها قصد داشتند با لابی سیاسی باعث حذف ایران شوند اما این اجازه به آنها داده نشد(!) و بازیکنان شان با چشمانی گریان و با عصبانیت چمدان ها را بستند و هتل را ترک کردند. درحالی که ایران با نتیجه 2 بر صفر از سد بحرین گذشته بود ، عربستانی ها مقابل این تیم با نتیجه 3 بر2 پیروز شدند و محکوم به حذف بودند اما می خواستند قانون از پیش تعیین شده بازی ها را تغییر دهند تا خودشان صعود کنند. البته خبرآنلاین منبع این خبرش را ننوشته و مشخص نیست چطور می شد قانون طبیعی فوتبال را تغییر داد چراکه حتی در صورت احتساب بازی مستقیم، باز هم تیم امید ایران به دلیل تساوی با عربستان ، مقابل حریف سوم نتیجه بهتری کسب کرده بود.

این صعود ، می تواند روحیه مناسبی به بازیکنان تیم المپیک ایران تزریق کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
عربستان عددی نیست که اینهمه بزرگش می کنند
اینقدر این دنیا مسخره شده که عربستان هر غلطی می کنه عین خیالش نیست و کسی بهش اعتراض نمی کنه اینطوری شده که خیلی رودارتر شده و فکر می کنه هر کاری رو می تونه انجام بده...
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار