بازدید 4050

توضیح درباره انحلال خانه شهریاران جوان

در پی اعتراض اعضای موسسه شهریاران جوان و تجمع آنها در مقابل شورای شهر تهران معاون شهردار توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.
کد خبر: ۵۳۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸ 07 October 2015
در پی اعتراض اعضای موسسه شهریاران جوان و تجمع آنها در مقابل شورای شهر تهران معاون شهردار توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

ناصر امانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تهران در دوره سوم مصوبه‌ای داشت تحت عنوان «ساماندهی شرکت‌های شهرداری تهران» افزود: بر اساس این مصوبه موسسه شهریاران جوانی که شرکت نبود به آن اضافه شد و قرار شد در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادغام شود.

امانی گفت: طبیعتا پس از این مصوبه موسسه شهریاران جوان زیر نظر سازمان فرهنگی هنری قرار گرفت و آن سازمان زیر نظر معاونت اجتماعی فعالیت می‌کرد.

به گفته امانی اعضای شورای شهر تهران پیگیر اجرای این مصوبه بودند و بر همین اساس شهرداری لایحه‌ای به شورای شهر ارائه کرد که موضوع مربوط به مصوبه دوره سوم اصلاح شود و این موسسه دوباره زیر نظر معاونت اجتماعی شهرداری قرار گیرد.

معاون شهردار تهران گفت: موسسه شهریاران جوان بیش از 3 هزار عضو دارد که از داوطلبان کارهای جهادی خیریه و خدمت‌رسانی به مناطق محروم هستند و دوستان شورا تصمیم گرفتند که این مصوبه را اجرایی کرده و موسسه شهریاران جوان را منحل کنند یعنی این موسسه قرار است به یک بخش خصوصی تبدیل شود و پس از آن شهرداری تهران این بخش خصوصی را تحت پوشش قرار دهد با این وجود این تصمیم در شرایطی که جوانان ما در کشور مورد غفلت قرار گرفته‌اند باعث اعتراض اعضای شهریاران جوان شده اما امیدوارم با صحبت اعضای شورای شهر با آنان بتوانم قانع‌شان کنم و این مصوبه روند اجرایی خودش را طی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار