بازدید 10556
۲
نگاه شما؛

پل خسته شهر قدس

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۳۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 07 October 2015
متین پارسا: این پروژه از سال ۱۳۸۸ با مصوبه هیئت وزیران آغاز شده  قرار بود دو ساله تکمیل شود  تاکنون با وجود چند مرحله تغییر نقشه و سازه و هنوز به بهره برداری نرسیده است که همه این موارد نشان از این حقیقت دارد که این پروژه کارشناسی نشده است.

تقاطع غیر همسطح سه راهی شهرقدس درحدود 20 کیلومتری غرب تهران در ورودی شهرقدس و برای عبور از روی بزرگراه فتح و راه آهن تهران ـ تبریز احداث می شود. تقاطع ورودی شهرقدس با بزرگراه فتح درحال حاضر به صورت همسطح است و به عنوان یکی از مهمترین گره های ترافیکی اصلی، باعث اختلال درجریان حرکت بزرگراه فتح، عدم ایمنی کافی برای ساکنان شهرقدس و خطرات غیرقابل پیش بینی عبوراز خط راه آهن می باشد.

بلوار ۴۵ متری انقلاب، اصلی ترین دسترسی به شهرقدس در امتداد شمال ـ جنوب می باشد. این بلوار از شمال به بزرگراه فتح و ازجنوب به کمربندی شهریار متصل می گردد. باتوجه به امتداد شهرقدس در راستای شمالی جنوبی کلیه معابر دیگر شهر نیز منشعب از این بلوار می باشند.

پل ورودی شهر قدس که قرار بود باری از  رو  دوش مردم شهر قدس بردارد، خود باری بزرگ شد بر دوش مردم و مسئولین شهر قدس و بعد از 7 سال بلاتکلیفی و نبود بوجه و وعده های پی در پی پیشرفت فبزیکی چندانی نداشته و مردم شهری که یک خیابان با تهران فاصله دارد و در کنارپل شهر قدس، پل هایی با بوجه 100 میلیاردی (تقاطع کاروانسرا سنگی) ساخته می شود  براستی که شهر قدس مظلوم است .

شهر قدس با فقر عمرانی که همواره با کمبود ها دست و پنجه نرم می کند ، نبود سینما و فضاهای تفریحی مناسب، بیمارستان و...  همواره موجب کم توجهی مسئولین بوده و رفت آمد های پی در پی مسئولین به این شهر هم دردی را دوا نکرد .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل