بازدید 6058
۷

مسابقات پرورش‌ اندام به نام یهودی صهیونیست در کیش+ سند

بن ویدر کیست؟ این شخص یک یهودی‌الاصل لهستانی ساکن کانادا است که حمایت‌هایی جدی هم از رژیم اشغالگر قدس داشته است و بنیادی تحت عنوان «بنیاد ویدر» به نام وی فعال است
کد خبر: ۵۳۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 07 October 2015

قراراست اواخر هفته جاری مسابقاتی از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام ایران در جزیره کیش برگزار شود که نام مسابقات، منتسب به یک یهودی حامی رژیم صهونیستی است.

قراراست تورنمنتی با عنوان «جام دایموند» توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در جزیره کیش برگزار شود اما فارس گزارش داده که در این زمینه تحقیق کرده و به نتایج جالبی رسیده است که از آن جمله می‌توان به نام اصلی این جام که «الماس بن ویدر» است اشاره کرد که در سایت فدراسیون جهانی درج شده اما در ایران نام بن ویدر حذف شده و قرار است طبق اعلام فدراسیون ایران، تحت عنوان دایموند کاپ(جام الماس) برگزار شود.


برگزاری مسابقات پرورش‌ اندام به نام یهودی صهیونیست در کیش!

اما بن ویدر کیست؟ این شخص یک یهودی‌الاصل لهستانی ساکن کانادا است که حمایت‌هایی جدی هم از رژیم اشغالگر قدس داشته است و بنیادی تحت عنوان «بنیاد ویدر» به نام وی فعال است که بعد از مرگ وی در سال 2006 پسرش به نام «اریک ویدر» اداره بنیاد را برعهده گرفته است. گفته می‌شود «اریک» تمایلات ضد فلسطینی دارد و علاقه زیادی به رژیم صهیونیستی دارد و حتی این بنیاد کمک‌هایی هم به سرزمین‌های اشغالی داشته است که از آن جمله می‌توان به تأسیس باشگاهی ورزشی برای کنیست‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد. البته این بنیاد باشگاهی را هم در رام‌الله احداث کرده است.

به گزارش رسانه‌های غربی ، خانواده ویدر مالک مرکزی موسوم به «مرکز جامعه یهودیان بن ویدر» است. بن ویدر همچنین از طرفداران موشه مناخم شنیرسن، از فعالان برجسته حامی رژیم صهیونیستی در آمریکا است. نخست‌وزیران رژیم صهیونیستی از جمله مناخیم بگین، اسحاق رابین و بنیامین نتانیاهو در سفرهایشان به آمریکا بارهای با شنیرسن دیدار کرده‌اند.

علاوه براین،‌ بنیاد جو ویدر، که جو ویدر مدیر ارشد اجرایی و اریک ویدر مدیر ارشد مالی آن است، تاکنون چندین وام کلان به سازمان موسوم به «دوستان آمریکایی هائیش تورات» که سازمانی صهیونیستی است، پرداخت کرده است.

هائیش تورات که در لس آنجلس مستقر است، تاکنون چندین مستند علیه اسلام تهیه کرده و برای اسلام‌هراسی درغرب تلاش می‌کند. جفری گلدبرگ، خبرنگار معروف آمریکایی- اسرائیلی، هائیش تورات را «بنیادگراترین جنبش یهودیت امروز» توصیف کرده است. این سازمان در دانشگاه‌های آمریکایی به کسانی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، کمک می‌کند.

جو ویدر یکی از 6 رئیس منطقه آمریکا شمالی بنیاد اورشلیم هائیش تورات است. هدف این بنیاد، برگزاری تورهای  اسرائیل‌گردی برای مدیران، سیاستمداران و متنفذین با هدف گسترش حمایت از رژیم صهیونیستی، است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
بسته دیگه. بزارین پرورش اندام نفس بکشه. اون از قضیه رونی کلمن اینم از این سری. بسته دیگه. بهتره همه باشگاه بدنسازی رو تعطیل کنید تا همه برن معتاد شن. خیالتون راحت بشه!
واقعا که چقدر خاک توسریم،اینهمه بدبختی نمیرن تفحص کنن تا راهی پیداکنن این مشکلات عدیده حل بشه اونوقت میرن تحقیق درباره نام یک جام ومسابقه بدنسازی در کیش ....اخه برو اول تحقیق کن ببین علت اتش گرفتن پژوها وانفجار موتورشون چیه 6-7 ساله داره قربانی میگیره،برو عامل گرونی خیلی چیزها از جمله خودرو و...پیداکن تا بتونی مشکل رو حل کنی تا با تحریم ورکود مواجه نشی بن ویدر بخوره توسرت
آخه یه کشوری مسابقات جهانی بدنسازی رو برگذار میکند که خرج هم کنه نه فدراسیون خرج میکنه نه کشور ونه----- آخه کشوارای دیگر و نگاه کن
خاک تو سرتان،شرط میبندم تا حالا هیچ کدوم از این ویدر ها اسم فلسطینی نشنیدن چ برسه ک ضد باشد بعدش ب ما چه گور باباشون
1
مسخر است خاک تو سر فارس با این تحقیقش واقعا که شورش رو در آورده
یعنی همه چیز رو سیاسی می کنند.
ورزش از سیاست جداست.فقط توی ایران عزیز اینا رو با هم قاطی می کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل