بازدید 15471
۶

پاسخ سایپا به مخاطب تابناک

کد خبر: ۵۳۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 07 October 2015
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با سلام و احترام؛
ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت سایت محترم تابناک، به اطلاع می رساند اینجانب در مورخ 94/06/01 اقدام به ثبت نام یک دستگاه خودروی تیبا 1 SX به رنگ نوک مدادی متالیک در گروه خودروسازی سایپا نموده و در همان تاریخ تمامی مبلغ خودرو را بصورت نقدی واریز نمودم.در تاریخ 94/06/03با شماره 6626387 در سایپا پذیرش شدم.
از آنجاکه ثبت نام بنده در طرح فروش فوری (نقدی) و تحویل حداکثر 30 روزه بوده است، اکنون با گذشت بیش از 40 روز از تاریخ پذیرش، نه تنها خودروی بنده تحویل نشده است بلکه وضعیت ثبت نام بنده بر روی "آماده اختصاص" بدون تغییر مانده است و هنوز خودروی اینجانب حتی فاکتور هم نشده است.طی تماس های متعدد با مرکز مشتریان سایپا و همچنین نمایندگی که در آنجا ثبت نام نموده ام، متاسفانه هیچکدام زمان تحویل خودرو را نمی دانند و اظهار بی اطلاعی می نمایند.
از آنجا که بشدت نیازمند خودرو هستم، از شما خواهشمندم پیگیری فرمایید تا نسبت به تحویل خودروی اینجانب تسریع نمایند و یا حداقل زمان تحویل خودرو را مشخص نمایند.

پاسخ:
احتراماً به اطلاع مي رساند خودروي ثبت نامي مشتري تيبا SX صندوقدار نوكمدادي مي باشد كه تحويل خودرو طبق تاريخ پرداخت وجه مورخ 94/07/03 است ،  لذا با توجه به عدم موجودي رنگ نوكمدادي تا كنون تخصيص نيافته ، همچنين طي تماس با مشتري در خصوص تغيير رنگ خودرو به رنگهاي موجود، ايشان اعلام كردند فقط تمايل به تحويل خودرو به رنگ فوق را داشته و هيچ گونه اعتراضي در خصوص تاخير خودرو ندارند.

روابط عمومی گروه خودرو سازی سایپا


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۰۱
انتشار یافته: ۶
یعنی رسماٌ هیچ کاری نمیتونی بکنی. همینه که هست
خوب سایپا جان شما که اون رنگ رو نداشتی همون روز اول بهش میگفتی این که عذر بدتر از گناهه حالا برا جبرنش بهش یود 24 درصد بده
خود کرده را تدبیر نیست.
هرکی خربزه میخوره پا لرزشم میشینه.
هيچ گونه اعتراضي در خصوص تاخير خودرو ندارند.!!!
مگه داریم مگه میشه!!
پس چرا ثبت نام کرده اند ؟
سایپا معلوم نیست اسم این خودروها را چگونه انتخاب میکند لامصب فرمول ریاضی چند مجهولیه اسامی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی