بازدید 2810

بلال اردوغان با مبالغ زيادي پول به خارج رفت

کد خبر: ۵۳۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 07 October 2015
روزنامه طرف چاپ ترکیه به نقل از فواد آونی از فعالان سرشناس شبکه های اجتماعی ترکیه نوشت : پسر رئیس جمهور ترکیه با مبالغ زیادی پول به خارج از ترکیه رفته است.

طرف نوشت : پیشتر گفته شده بود که بلال اردوغان به منظور تحصیل در مقطع فوق لیسانس به ایتالیا رفته است اما فواد آونی ادعا کرده است ، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه تنها به فرستادن بلال به خارج از ترکیه اکتفا نکرد و برخی از نزدیکانش را نیز که از آنان به عنوان دستیاران امور مالی استفاده می کند ،‌ از ترکیه خارج کرده است.

فواد آونی ادعا کرده است که اخیرا پس از افشای عزیمت بلال اردوغان به ایتالیا نگرانی کاخ ریاست جمهوری ترکیه را فراگرفت و مقامات کاخ ریاست جمهوری بر این موضوع تاکید کردند که افشای این موضوع موجب اضطراب در دیوانسالاری ترکیه خواهد شد.

وی ادعا کرده است که دستیاران رئیس جمهور ترکیه تلاش کردند ، آن دسته از مقامات نخست وزیری ،‌وزارت دادگستری ،‌ وزارتخانه های کشور و امور خارجه ترکیه را که به دچار هراس شده بودند ، آرام کنند.

فواد آونی رئیس جمهور ترکیه را متهم کرد که تلاش می کند ، پرونده اعضای خانواده و اطرافیانش را با کمک دیوانسالارانی که راه بازگشت ندارند ، پاک کند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار