بازدید 7129
۲

در اجرای برجام ملاحظات مجلس مورد توجه قرار گیرد

کد خبر: ۵۳۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 07 October 2015
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب طرح یک فوریتی و اجرای برجام می تواند شرایطی را برای دیپلماسی ما ایجاد کند تا از این طریق بتوانیم جلوی تلاش هایی که دنیای استکبار برای انزوا و محدودیت ایران ایجاد می کند راهی را انتخاب کنیم که تامین کننده منافع ملی کشورمان باشد.

حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،گفت: طرح یک فوریتیاقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در برجام که هفته آینده در مجلس مطرح خواهد شد احتمال دارد نمایندگان پیشنهاداتی نیز در این رابطه مطرح کنند البته قطعا این پیشنهادات در موارد جزیی خواهد بود و تاثیری در محتوای کلی طرح هم نخواهد داشت.

نماینده مردم نیشابور در مجلس ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی، شرایط حاکم بر منطقه و وقت زیادی که در زمینه برجام صورت گرفته است تصویب طرح در راستای منافع ملی است.

سبحانی نیا تصریح کرد: تصویب طرح و اجرای برجام می تواند شرایطی را برای دیپلماسی و روابط خارجی ما ایجاد کند تا از این طریق بتوانیم جلوی تلاش هایی که دنیای استکبار برای انزوا و محدودیت ایران ایجاد می کند راهی را انتخاب کنیم که تامین کننده منافع ملی کشورمان باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود:دولت هم می بایست در اجرای برجام تلاش کند تا تمام ملاحظاتی که مجلس دربندهای برجام مورد اشاره قرار داده است توجه کند و عملکرد طرف مقابل را نیز درمورد برجام لحاظ کند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تصمیم گیری سریع تر درباره برجام نشان دهنده عزم و اراده کشور در پایبندی به تعهدات خود و معاهدات بین المللی در قبال برجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار