بازدید 1832

روسیه خواستار همکاری اطلاعاتی ائتلاف آمریکایی شد

روسیه که با همکاری ارتش سوریه در حال اجرای عملیات بمباران نظامی مواضع تروریست ها در این کشور است، از کشورهای ائتلاف آمریکایی ضد داعش خواست در این زمینه با این کشور همکاری کنند.
کد خبر: ۵۳۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 07 October 2015
روسیه که با همکاری ارتش سوریه در حال اجرای عملیات بمباران نظامی مواضع تروریست ها در این کشور است، از کشورهای ائتلاف آمریکایی ضد داعش خواست در این زمینه با این کشور همکاری کنند.

به گزارش «تابناک»، «آناتولی آنتونوف» معاون وزارت دفاع روسیه در نشست وابستگان نظامی شورهای عضو ائتلاف آمریکایی ضد داعش، گفت که مهمترین ابزار تاثیرگذاری اقدام علیه تروریست ها، همکاری با مسکو است.

وی افزود: ائتلاف آمریکایی با در اختیار گذاشتن اطلاعات مربوط به پایگاه ها و مراکز تجمع تروریست ها و همچنین واحدهای فرماندهی به ارتش روسیه، بمباران داعش را در سوریه تاثیرگذارتر خواهد کرد.

آنتونف در پاسخ به ادعاهایی مبنی بر اینکه روسیه مواضع غیر تروریستی را هدف می گیرد، تاکید کرد: اطلاعات شناسایی و همچنین ارزیابی نقاط هدف بارها با استفاده از کارآمدترین شیوه ها ارزیابی می شود و فوق العاده دقیق است، اما گر گروه ائتلاف اطلاعات بیشتری دارد، ارائه کند تا از این اطلاعات در اجرای عملیات ضدتروریستی استفاده شود.

روسیه از سه شنبه گذشته پذیرش درخواست دولت سوریه و با مجوز مجلس خود، عملیات بمباران مواضع تروریست ها را در سوریه آغاز و تاکنون ده ها هدف و مراکز تروریستی بویژه داعش را نابود کرده است.

دولت های عربستان، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، قطر و ترکیه که از تروریست های تکفیری از سراسر نقاط جهان، که سوریه را گرفتار یک جنگ داخلی درازمدت کرده اند، حمایت مالی و تجهیزاتی می کنند، جمعه گذشته با صدور بیانیه مشترکی در آنکارا از روسیه خواستند این عملیات را متوقف کند که مسکو پاسخ داد: بمباران ها نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه دامنه و شمار آن تا رسیدن به اهداف مورد نظر ادامه خواهد یافت.

روسیه همچنین اعلام کرده که با گذشت یک سال از حملات ائتلاف آمریکایی ضد داعش، این گروه تروریستی نه تنها تضعیف نشده است، بلکه هجومی تر شده و بر مناطق بیشتری از خاک سوریه و عراق تسلط یافته است.

ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار