بازدید 2895
۱

قطع امید پرسپولیس از وزارت ورزش/ طاهری: طلب هادی را می دهیم

با اینکه پرسپولیس و استقلال با نظر مستقیم وزارت ورزش اداره می شوند اما بسیاری از مشکلات این دو باشگاه پابرجاست.سرپرست پرسپولیس روز سه شنبه هم جلسه ای در وزارت ورزش برگزار کرد.
کد خبر: ۵۳۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 07 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست باشگاه پرسپولیس،گفت: وزارت ورزش طبق قانون اجازه کمک مالی به سرخابی ها را ندارد و به همین خاطر تاکنون چنین اتفاقی در جهت کمک به دو باشگاه مردمی صورت نگرفته است.

 
علی اکبر طاهری در این زمینه گفت: وزارت ورزش به هیچ عنوان نمی تواند به پرسپولیس و استقلال کمک مالی بکند و ما باید از طریق دیگری برای تیم خود پول تهیه و پرداخت می کنیم.
روز گذشته هم به وزارت ورزش رفته بودم اما درمورد مساله دیگری بحث و گفت وگو کردیم.
تکلیف باشگاه ما از لحاظ حامی مالی مشخص شده است و خیالمان بابت این مساله راحت است.

وی در ادامه درخصوص پرداخت حق و حقوق هادی نوروزی، اظهار کرد: مطمئن باشید باشگاه پرسپولیس براساس قوانین و اصول اخلاقی پول مرحوم نوروزی را پرداخت خواهد کرد و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. هادی نوروزی کاپیتان و جزیی از خانواده پرسپولیس است و مطمئن باشید او هیچ وقت از ما جدا نخواهد شد.

سرپرست پرسپولیس درمورد برنامه های باشگاه برای تقویت روحیه تیم و بازگشت بازیکنان به شرایط عادی، اظهار کرد: روز گذشته در محل تمرین تیم حاضر شدم و با بازیکنان صحبت کردم. برنامه های خوبی برای آینده داریم و خوشبختانه خود بازیکنان نیز برای شاد کردن روح هادی انگیزه زیادی دارند و می خواهند پرسپولیس را در این فصل به موفقیت برسانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این چه مالکیه که حق کمک نداره!!!مردمو سرکار گذاشتین یا خودتونو!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار