بازدید 3365
۱

غول کوبایی، با حقوق دلاری حریف تمرینی فرنگی کاران آذربایجان !

کد خبر: ۵۳۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 07 October 2015

بودجه عجیبی که کشتی فرنگی کشور آذربایجان برای موفقیت در المپیک زیر نظر جمشید خیرآبادی دارد، باعث نگرانی کشتی فرنگی کم بضاعت ایران ده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کادرفنی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان برای آماده‌سازی کشتی‌گیر سنگین‌وزن این تیم، میجان لوپز کوبایی را با پرداخت مبالغ هنگفتی به خدمت گرفتند.

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان و در رأس آنها جمشید خیرآبادی، سرمربی ایرانی این تیم، برای آماده‌سازی فرنگی‌کار سنگین‌وزن خود برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌اند که از آن جمله می‌توان به استخدام میجان لوپز، دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک کشتی فرنگی اشاره کرد.

خیرآبادی با اعلام این خبر به فارس، گفته است: با توجه به اینکه از نظر حریف تمرینی به خصوص در سنگین‌وزن در آذربایجان دچار مشکل هستیم، پیش از بازی‌های اروپایی 4 کشتی‌گیر کوبایی را به استخدام تیم درآوردیم که خوشبختانه نتیجه هم داد و در این مسابقات شریعتی به مدال نقره دست یافت. حالا هم با پرداخت ماهیانه 3 هزار دلار به میجان لوپز کوبایی با او قرارداد بسته‌ایم تا این کشتی‌گیر را برای آماده‌سازی شریعتی به باکو بیاوریم تا در این راه به کشتی‌گیر ما کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ماهانه 3 هزار دلار در مقابل بودجه و حيف و ميل در سيستم ورزشي ايران عددي نيست . مشكل ما بودجه نيست مشكل فساد و عدم توزيع مناسب بودجه است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها