بازدید 13082
۱

مناظره زاکانی و پزشکیان در راهروی مجلس

مصاحبه علیرضا زاکانی رییس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس با صدا و سیما به یک مناظره در راهروی خانه ملت با حضور مسعود پزشکیان از منتقدان گزارش این کمسیون تبدیل شد.
کد خبر: ۵۳۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 06 October 2015
مصاحبه علیرضا زاکانی رییس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس با صدا و سیما به یک مناظره در راهروی خانه ملت با حضور مسعود پزشکیان از منتقدان گزارش این کمسیون تبدیل شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی نماینده تهران و رییس کمیسیون ویژه بررسی برجام امروز (سه شنبه) پس از پایان جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی با خبرنگار گزارش هفتگی شبکه یک سیما به گفت و گوی تلویزیونی پرداخت.

دقایقی از گذشت این گفت و گو خبرنگار گزارش هفتگی از مسعود پزشکیان که در حال عبور از کنار زاکانی در راهروی مجلس بود خواست که به اظهارات زاکانی پاسخ دهد. 

یکی از خبرنگاران حاضر در راهروی مجلس نیز به پزشکیان گفت: آقای زاکانی یک طرفه صحبت می کند شما بیایید و از خودتان دفاع کنید. 

با اصرار خبرنگاران پزشکیان نیز در کنار زاکانی قرار گرفت و این دو به مناظره پرداختند
.
کمیسیون ویژه بررسی برجام در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس گزارشی از بررسی برجام در این کمسیون قرائت کرد. این گزارش با انتقاد و مخالفت 5 عضو کمیسیون ویژه روبرو شد. 

پنج عضو مخالف گزارش نهایی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس در بیانیه ای متن گزارش برجام را یک سونگر خواندند و تاکید کردند: بیانیه قرائت شده منطبق بر منافع ملت نبوده وآثار بسیار مثبت برجام که می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جاری کشور باشد را نادیده گرفته است.

این بیانیه به امضای علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم کاشان و منصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل رسیده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر