بازدید 9198
۲

پاسخ بانک مرکزی به مخاطبین تابناک در رابطه باخدمات اینترنتی

کد خبر: ۵۳۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 06 October 2015
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
خدمت مدیریت سایت تابناک و سایر همکاران ، و تشکر از این کار  بسیار  ، بسیار با ارزش  شما در پیگری مشکلات مردم ، و مجبور کردن انها به پاسخ گویی. که بار گرانی را هم از دوش مردم و هم از قوه قضائیه بر می دارید .

 1- در تاریخ 91/4/29 مبلغ 50/000/000( پنجاه میلیون ریال  ) ودر تاریخ 91/4/30  مبلغ 50/000/000 ریال ( پنجاه میلیون ریال ) طی دو برداشت  ،از حساب مشترک نزد  بانک ملت   شعبه ولی عصر نبش خیابان  بهشتی ،  جمعا مبلغ 100/000/000 ریال ( ده میلیون تومان ) کسر میگردد.
 2 - در تاریخ 91/4/29    مبلغ 50/000/000  ( پنجاه میلیون ریال  ) ودر تاریخ 91/4/30  مبلغ 25/000/000 ریال ( بیست وپنج میلیون ریال ) طی دو برداشت(  ، جمعا 75/000/000 ریال ) از حساب شخصی نزد بانک  ملت شعبه ولی عصر نبش خیابان  بهشتی ( یکی از شرکای حساب مشترکی که در ردیف یک نام برده شد ) کسر میگردد.
 پس از شکایات  اینجانبان ،  افرادی که نمی شناسیم ، متهم میشوند که به زندان می افتند و بانک به ما پاسخش این است که  مبالغ فوق را که از حسابتان برداشت شده ، از افراد متهم شده  و سارق که از بانک سرقت اینترنتی کرده اند بگیرید .
 در حالی که ما پول را  امانت نزد بانک گذاشته بودیم و غیر از چکی که خودمان صادر میکردیم ، بانک  حق پرداخت به غیر را نداشت ، در این موارد ما چکی صادر نکرده بودیم .ضمنا ما از بانک  ،در خواستی مبنی بر  استفاده از طریق اینترنت نکرده بودیم  و یوزر یا پسوردی در رابطه با این دو حساب نگرفته ایم ،  که سارق از طریق ان اقدامی کرده باشد  .
حال پس از مکاتبات فراوان ، پولی را که در بانک به عنوان امین می شناسیم و گذاشته بودیم و به سرقت رفته ، را به ما پس نمی دهد و پاسخی به نامه های ما نمی دهد.
تمام مدارک موجود می باشد و اگر بانک خلاف ادعایی که کردیم مدرکی دارد ارائه دهد ما حاضریم به جرمش هر چه باشد تن دهیم.

پاسخ:
باسلام
احتراما، بازگشت به نامه شماره113/310 در خصوص تقاضای مخاطبین محترم تابناک به اطلاع می رساند حساب های انفردای مشتریان محترم با استفاده از پردازش 615 در سامانه متمرکز قابلیت دسترسی به حساب مشترک شماره 1269110015 را دارا بوده و مضافا اینکه در بررسی گزارش صورت حساب های شماره 1110....... و 1261....... همچنین logهای سیستم و استعلامات انجام شده توسط بازرسی الکترونیک اداره کل بازرسی و نظارت بانک ملت مشخص گردیده است استفاده از خدمات اینترنتی ( تایید مبلغ چک ، اعلام صدور گواهینامه عدم پرداخت ، اخذ مانده 30گردش اینترنتی ، اخذ صورتحساب دوره ای اینترنتی، انجام حواله ی پایای همراه بانک ، ....)به دفعات توسط دو حساب مذکور انجام پذیرفته لذا اظهارات مشار الیهم مبنی بر عدم استفاده از خدمات اینترنتی صحیح نمی باشد.

اداره روابط عمومی بانک مرکزی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹۳
انتشار یافته: ۲
اینکه جواب سوال نیست. پولی را که در بانک به عنوان امین می شناسیم و گذاشته بودیم و به سرقت رفته ، را چه کسی پاسخ می دهد؟
با تشکر از سایت تابناک
از بانک مذکور ما در خواست مدرکی دال بر تقاضای قابل دسترسی بودن حساب مذکور را کردیم و بانک بجای ارائه سند در خواست اینجانبان این پاسخ را فرستاده .پس این حق را ما باید داشته باشیم که در روزنامه ها و سایر مراجع مطرخ کنیم که بانک ملت جایی امن برای حساب باز کردن و و گذاشتن پول نیست. . اینها این کار را خودشان . به عمد به به سهو انجام داده اند و ما خواهان خسارت وارده هستیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل