بازدید 13432
۵
رسانه

عادل اشک همه را درآورد/ تمام آهنگ های غمگین در برنامه نود

عادل فردوسی پور هم برای زنده یاد هادی نوروزی سنگ تمام گذاشت و معلوم بود که برای تهیه برنامه این هفته اش کاملا وقت گذاشته است. پس از اینکه هواداران صبح روز جمعه در ورزشگاه آزادی به خاطر کاپیتان هادی به ابراز احساسات پرداختند، حالا نوبت فردوسی پور بود که برنامه ای قوی روی آنتن ببرد. باور کنید هادی اگر می دانست این همه هوادار دارد قلبش نمی گرفت و اصلا سکته نمی کرد!
کد خبر: ۵۳۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 06 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، با اینکه جامعه ما به جامعه ای مرده پرست در دنیا شهره شده است اما انصافا دوشنبه شب فردوسی پور حق مطلب را ادا کرد تا آنهایی که در ورزشگاه آزادی یا زادگاه نوروزی حاضر نشده بودند نیز کاملا خود را در فضایی احساس کنند که همه اش بوی غم می داد و اشک از چشمان مخاطب سرازیر می شد.

عادل اشک همه را درآورد/ تمام آهنگ های غمگین در برنامه نود

اوج کار عادل و همکارانش در انتخاب آهنگ های غمگینی بود که با شروع برنامه به بیننده حس و حال عجیبی می بخشید. آهنگ هایی با اشعاری زیبا و غیرتکراری که حسابی با جو موجود همخوانی داشت و حتما عادل برای این کار از یک کارگردان مسلط به حوزه موزیک و موسیقی کمک گرفته بود.

عادل اشک همه را درآورد/ تمام آهنگ های غمگین در برنامه نود

عادل سیاه نپوشید

عادل با اینکه زمان مفید برنامه اش را به مهمترین حادثه و ضایعه اخیر فوتبال اختصاص داد اما، در کمال تعجب خودش پیراهن مشکی نپوشیده بود که از عادل بعید بود! با این حال شاید هم فردوسی پور نمی خواست تظاهر کند! ضمن اینکه در سوال پیامکی خود نیز از بینندگان برنامه اش خواسته بود عدد 24 را به شماره مورد نظر ارسال کنند. محمدرضا میثاقی هم خیلی خوب حواشی ورزشگاه آزادی و بابل را پوشش داده بود. به هر حال ما ایرانی ها آدم های احساسی و عاطفی هستیم و با اینکه قدر زنده هایمان را نمی دانیم اما بعد از مرگ آنها همه کار می کنیم و برای عزیزی که از دست دادیم حسابی اشک می ریزیم و انگار نه انگار خود ما بودیم که قدر طرف را زمان زنده بودنش نمی دانستیم.

عادل اشک همه را درآورد/ تمام آهنگ های غمگین در برنامه نود

سیاست عادل خان زبل


قبلا فردوسی پور سعی می کرد اسامی میهمان های برنامه یا سوال نظرسنجی اش تا زمان شروع برنامه مخفی بماند تا مخاطبان بیشتری پای جعبه جادویی بنشینند. حالا همه چیز فرق کرده و ذائقه مردم هم عوض شده است. حالا رسانه های فضای مجازی هم خیلی خوب فرهنگ سازی و رشد می کنند که در این فضا عادل دیگر مثل سابق محافظه کاری نمی کند. او این هفته ساعت ها قبل از شروع برنامه اش سوال پیامکی برنامه نود را در رسانه ها پخش کرد و همه می دانستند باید عدد 24 را باید پیامک کنند و نوعی کنجکاوی و تبلیغات رایگان رسانه های فضای مجازی باعثث شد مخاطبان عادل به مرز سه و نیم میلیون نفر برسد که در نوع خود جالب بود.

عادل اشک همه را درآورد/ تمام آهنگ های غمگین در برنامه نود

تسلیت ویژه تابناک

تابناک ورزشی باز هم ضایعه از دست دادن کاپیتان جوان پرسپولیس را به جامعه ورزش و خانواده گرامی هادی عزیز صمیمانه تسلیت می گوید و آرزو می کند از این به بعد اتفاق های شاد و میمونی برای جامعه ورزش و کل ایرانیان در سرتاسر جهان رقم بخورد تا شاید عادل با تبعیت از رامبد جوان برای پوشش حاشیه های شاد فوتبالی هم برنامه ریزی کند و فقط به فکر سوژه های غمناک نباشد!


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سه ونیم ملیون نفر بیننده نیست درخانواده ما15خط موبایل است از 7نفر که دونفر برنامه عادل رامیبینند حالا حساب کن همان دونفر باهمه خطها پیام میدن
چرا عادل سیاه نپوشید؟ یک موضوع بی ارزش بودکه متاسفانه شما این قدر سطحتون پایین هست که باید حتما بهش اشاره می کردین
انصاف داشته باشید .برنامه عادل کجا و برنامه رامبد کجا ؟برنامه رامبد اصلا برنامه نیست.
دستش درد نکنه برنامه خوبی بود .
اگر تمام عوامل در فوت هادی فقید نقش داشته باشند مثل داوری های بینقص لیگ و قرعه کشی اسان اول لیگ!!!!!!!!!!!! جام حذفی کمیته ناعدل انظباطی ضربه های این دلقک هم به تیم پرسپولیس کم نبوده و من هیچ وقت این مردک رو نمی بخشم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل