بازدید 2497
۱

جمع‌آوری‌معتادان، مثل پاکسازی محیط‌زیست نیست

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان مانند پاکسازی محیط زیست نیست اظهار کرد: ما می‌توانیم معتادان را جمع‌آوری کنیم اما به نظر می‌رسد سایر بخش‌ها در کامل کردن مراکز نگهداری توانایی ندارند.
کد خبر: ۵۳۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 06 October 2015
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان مانند پاکسازی محیط زیست نیست اظهار کرد: ما می‌توانیم معتادان را جمع‌آوری کنیم اما به نظر می‌رسد سایر بخش‌ها در کامل کردن مراکز نگهداری توانایی ندارند.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس دارای دو رویکرد اجتماعی و امنیت مردم محور است، اظهار کرد: امنیت یک مولفه اجتماعی است که با حضور و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم محقق می‌شود و خروجی آن امنیت پایدار است.

ایجاد امنیت مانند یک پروژه عمرانی نیست که روزی به اتمام برسد


وی با بیان اینکه ماموریت‌های پلیس از نقطه صفر مرزی تا شهرها را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت امنیتی کشور در سطح قابل قبولی است آن هم با توجه به محیط‌های پیرامونی ما و فعالیت تروریست‌ها و ناامنی‌ها. خوشبختانه به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم امنیت قابل قبولی در کشور وجود دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به سیاست پلیس در حوزه تامین امنیت پایدار و رویکرد اجتماعی در پلیس خاطرنشان کرد: پلیس افتخاری نیز در همین راستا و در راستای امنیت پایدار ایجاد شده است. پلیس افتخاری را می‌توان یکی از اقدامات پلیس پایتخت دانست و در آن تلاش شده امنیت در عرصه‌های مختلف با مشارکت مردم تامین شود.

مومنی در ادامه امنیت و سلامتی را از بزرگترین نعمت‌های خداوند دانست و گفت: یکی دیگر از طرح‌های پلیس پایتخت اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور است که با مشارکت مردم اجرا می‌شود و منجر به کاهش وقوع جرایم شده است.

وی با بیان اینکه کوچکترین اتفاقی در تهران بازتابی جهانی داشته و بر روی کل کشور تاثیر می‌گذارد، خاطرنشان کرد: از این رو پلیس پایتخت نیز اهمیت ویژه‌ای در برقراری نظم و امنیت قائل است و می‌توان گفت هیچ اتفاقی در تهران رخ نمی‌دهد که به پلیس ارتباط نداشته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در طول سال همکاران من در پلیس تهران بزرگ بیشترین تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار می‌برند، گفت: ایجاد امنیت مانند یک پروژه عمرانی نیست که روزی به اتمام برسد، بلکه همواره باید در حال ایجاد و برقراری آن باشیم.

جمع‌آوری معتادان مانند پاکسازی محیط زیست نیست


مومنی مبارزه با موادمخدر را اولویت اصلی مردم براساس نظرسنجی‌های پلیس دانست و گفت: امسال کشفیات ناجا در حوزه موادمخدر افزایشی 20 درصدی داشته است. عزم ما برای مقابله با ورود موادمخدر جدی است، اما در مورد جلوه خیابانی معتادان باید بگویم که این یک موضوع انسانی و نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان همچون پاکسازی محیط زیست نیست، اظهار کرد: اینطور نیست که ما فقط معتادان را جمع‌آوری کنیم بلکه باید محل نگهداری آنان نیز پیش‌بینی شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمع‌آوری معتادان را کاری آسان برای پلیس توصیف کرد و گفت: نیروی انتظامی در عرض کمتر از چند روز توانایی جمع‌آوری این افراد را دارد اما سوال اینجاست که ما باید آنان را به کدام مرکز تحویل دهیم؟

مومنی با بیان اینکه قصد فرافکنی در حوزه جمع‌آوری معتادان را نداریم خاطرنشان کرد: گاهی شنیده می‌شود که بخشی از نهادهای متولی نسبت به عدم جمع‌آوری معتادان متجاهر معترض می‌شوند اما ما بارها اعلام کرده‌ایم که می‌توانیم معتادان را جمع‌آوری کنیم اما سایر بخش‌ها در انجام وظایف خود و کامل کردن محل‌های نگهداری آنان توانایی ندارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به موضوع دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در زمستان امسال نیز اشاره کرد و افزود: امسال یکی از سال‌هایی است که در عین انجام وظیفه همیشگی خود، ایجاد نظم و امنیت در برگزاری انتخابات را نیز بردوش بگیریم. خوشبختانه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون سالانه به طور میانگین یک انتخابات در کشور برگزار شده و ما امیدواریم امسال نیز با همکاری مردم و پلیس و دیگر نهادهای مسوول، انتخابات خوبی را پیش رو داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی