بازدید 2136
۱

ماموریت کمیسیون برجام تمام شد

کد خبر: ۵۳۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷ 06 October 2015
عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام با بیان اینکه ماموریت این کمیسیون به پایان رسیده است، گفت: گزارشی که بنام کمیسیون ویژه در صحن علنی قرائت شد، واقع بینانه نبود.

به گزارش جمهوریت؛ عباسعلی منصوری آرانی افزود: بنده به همراه آقایان پزشکیان و تاجگردون از اعضای کمیسیون ویژه برجام جلسه عصر روز شنبه این کمیسیون را به نشانه اعتراض ترک کردیم.

وی ادامه داد: وقتی پیش نویس گزارش نهایی کمیسیون ویژه برجام را دیدیم نسبت به آن اعتراض کردیم.
نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل اظهار داشت: در هرکجای گزارش مربوط به نکته مثبت اشاره شده بلافاصله بعدش به نکات منفی اشاره شده است.

وی با بیان اینکه نکات مثبت برجام  مورد توجه قرار نگرفته است، گفت: برجام هم تهدید و هم فرصت دارد بنابراین باید به همه این موضاعت توجه می شد.

منصوری آرانی تاکید کرد: قرار بود کمیته های کمیسیون ویژه بررسی برجام بر اساس سه مولفه 1. فرصت ها 2. تهدیدها و 3. پیشنهادات برجام را بررسی کنند ولی گزارش این کمیته ها رائه شند.

وی افزود: اگر بر اساس این روش پیش می رفتیم گزارش بدون سوگیری ارائه می شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به طرح یک فوریتی هسته ای روز یکشنبه مجلس اشاره کرد و گفت: طبق ایین نامه داخلی مجلس این طرح باید توسط کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس بررسی شود.

وی ادامه داد: ماموریت کمیسیون ویژه برسی برجام تا زمان ارائه گزارش به صحن علنی بوده بنابراین مامورت آنها به اتمام رسیده است.

منصوری آرانی در پایان ابراز امیدواری کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خراجی مجلس به نحو احسن طرح یک فوریتی هسته ای را بررسی و نتیجه ان را به صحن علنی مجلس ارئه کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار