بازدید 4679
خبر روز

شکایت نماینده فیفا ازشبکه العربیه عربستان به خاطر اتهام حضور 8 مرد درتیم بانوان ایران!

کد خبر: ۵۳۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱ 06 October 2015

رئیس مرکز پزشکی فیفا درآسیای مرکزی به صورت رسمی از شبکه تلویزیونی العربیه عربستان شکایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت برنامه نود، دکتر زهره هراتیان، طی نامه ای رسمی از فیفا خواست تا با شبکه العربیه برخورد کند.

در این نامه عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا و رییس مرکز پزشکی فیفا در آسیای مرکزی با اسناد و مدارک، رسما اعتراض کرد و در پایان هم خواسته تا فیفا برخورد با شبکه العربیه عربستان برخورد کند. متن نامه که را این خانم دکتر فقط به دست سایت برنامه نود رسانده است .

شکایت نماینده فیفا ازشبکه العربیه عربستان به خاطر اتهام حضور 8 مرد درتیم بانوان ایران!

رئیس محترم دپارتمان پزشکی فیفا

پروفسور جیری ولژلک عزیز

امیدوارم حال شما خوب باشد.ابتدا اجازه بدهید از شما تشکر کنم که مجوز مرکز مورد تایید فیفا را به ما اهدا کردید . به شما قول می دهم که با فعالیت هایی که انجام میدهیم باعث سربلندی شما باشیم.

حدود یک هفته پیش تیم فوتسال بانوان ایران برای اولین بار قهرمان آسیا شد. شما می دانید که من بازیکن فوتسال بودم و نصف اعضای تیم ملی همبازی های خود من بودند. ما قبل از اعزام این تیم ،تعیین جنسیت و معاینات پیش از فصل را طبق پروتکل فیفا انجام دادیم که اسناد آن در ایفمارک ( مرکز مورد تایید فیفا ) موجود است. اسامی بازیکنان هم مشخص است و کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا می توانند آنها را معاینه کنند.

بلافاصله شبکه تلویزیونی العربیه که بیشتر خبرهای سیاسی و ضد ایرانی پخش می کند در ابتدا مدعی شد که ۸ نفر از بازیکنان فوتسال که قهرمان آسیا شدند، مرد هستند! این خبر باعث عصبانیت و موجی از خشم بین ایرانیان شد، چرا که شما می دانید برای اینکه به هدف مشترک مان با فیفا برسیم ،چقدر سختی کشیدیم.

آقای مجتبی شریفی که از سال ۲۰۱۲ دیگر هیچ رابطه ای با فدراسیون فوتبال ندارد را پیدا کردیم ( همان شخصی که العربیه به استناد به صحبت های او گفته بودند ۸ نفر مرد هستند ). او همه حرف‌های منسوب به خود از سوی العربیه را قویا تکذیب کرد.

لطفا نگاهی به عکس قهرمانان فوتسال ایران بیندازید ( پیوست ۱ ). کدامیک چهره مردانه دارند؟

حال برگردیم به عکس های دیگر ( پیوست ۲ ). این عکس مربوط به مسابقات المپیک ۲۰۱۰ سنگاپور است که گفته شده بازیکن شماره (...) مرد است. ( شماره این بازیکن محرمانه می ماند.) این بازیکن همان دختری است که مبتلا به بیماری هایپر پلازی آدرنال مادرزادی بود که من در سال ۲۰۱۲ آن را مقاله کردم که خود شما مقاله را خوانده اید ( پیوست ۳ ) . اطلاعات بیماری این بازیکن همان سال ۲۰۱۰ در اختیار کمیته پزشکی کمیته بین المللی المپیک قرار گرفت، چرا که به دلیل مصرف هیدروکورتیزون برای وی ، TUE درخواست دادیم که تایید شد. ما برای قیافه مردانه وی کاری نتوانستیم بکنیم، ولی رسانه ها در دنیای مجازی کاری با این دختر کردند که برای همیشه در خانه بماند.

(ادامه این قسمت از نامه به خاطر حفظ اسرار پزشکی منتشر نمی شود)

لذا خواهش می کنم با توجه به مستندات موجود فیفا ، راهکاری را برای سو کردن چنین شبکه هایی مثل العربیه در پیش بگیرید.

اگر سوال بیشتری بود با کمال میل پاسخ می دهم . پیشنهاد می کنم پاسخ علمی و در خوری در سایت فیفا به این رسانه ها هرچه سریع تر داده شود . منتظر نظرات شما هستم.

دکتر زهره هراتیان، رئیس مرکز پزشکی فیفا در آسیای میانه

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل