بازدید 4888
۱

وزیر کشور وارد ژنو شد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دقایقی پیش به منظور شرکت در شصت و ششمین اجلاس کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان (اکسکام ) وارد ژنو شد.
کد خبر: ۵۳۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 05 October 2015
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دقایقی پیش به منظور شرکت در شصت و ششمین اجلاس کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان (اکسکام ) وارد ژنو شد.

بابک دین پرست قائم مقام وزیر کشور در اموربین الملل در این زمینه به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: نشست اکسکام با حضور مقامات عالی رتبه کشورهای عضو، سازمانهای مردم نهاد و اهداکنندگان بین المللی از 13 تا 17 مهر در ژنو برگزار می شود.

وی ادامه داد: رحمانی فضلی قرار است علاوه بر سخنرانی در اجلاس شصت و ششم کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان ( اکسکام ) با مقامات عالیرتبه کشورهای پاکستان، افغانستان و کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان دیدار و گفت و گو کند.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با یادآوری اینکه با ابتکار و پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و موافقت سایر اعضا، اجلاس امسال اکسکام به موضوع پناهندگان افغانستانی اختصاص یافته است، تصریح کرد: در این نشست مسایل و معضلات پناهندگان افغانستانی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و هیات عالیرتبه کشورمان در این اجلاس بر ضرورت بازگشت داوطلبانه و پایدار توام با حفظ کرامت و عزت پناهجویان افغانستان به کشور خود تاکید دارد.

به گزارش ایرنا، اجلاس سالانه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان موسوم به «اکسکام» همه ساله در نیمه اول مهر ماه در مقر سازمان ملل متحد در ژنو با حضور نمایندگان کشورهای عضو برگزار می شود و مسایل مربوط به پناهندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان