بازدید 6784

برای نیلوفر اردلان شرط گذاشتند!

عدم اعزام نیلوفر اردلان به مسابقات فوتسال زنان آسیا به دلیل مخالفت همسرش بازتاب وسیعی در رسانه های آنسوی آب ها داشت. حالا همین بازیکن سالنی باز به نوعی دیگر سوژه شده است و این بار مربیان تیم ملی برای حضور او در اردو شرط گذاشته اند.
کد خبر: ۵۳۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 05 October 2015
 
به گزارش تابناک ورزشی، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی گفت: ما در صورتی از نیلوفر اردلان در اردوی جدید تیم ملی دعوت می کنیم که او مطمئن باشد می تواند تیم را در اردوهای برون مرزی همراهی کند. چون در صورتی که او با تیم در ایران تمرین کند و در دقیقه 90 همراه ما نیاید، در درجه اول به روحیه او لطمه می خورد. پس از آن برای ما جایگزین کردن بازیکن در آن شرایط سخت خواهد بود.
 
برای نیلوفر اردلان شرط گذاشتند!

او ادامه داد: به زودی دور جدید اردوی ما برای دو دیدار دوستانه برابر روسیه آغاز می شود و ما باید از این بازیها نهایت استفاده را ببریم چون بلافاصله پس از آن باید در جام جهانی کوچک شرکت کنیم و در آنجا باید رقیب قدری برای حریفان باشیم و از قهرمانی ایران در آسیا دفاع کنیم.
 
وی افزود: بدون تردید بازیکنان اصلی رقابتهای آسیایی در جام جهانی کوچک نیز حفظ می شوند. از هفته آینده رقابتهای لیگ فوتسال هم شروع می شود بدون تردید بهترین های این لیگ هم به ما اضافه خواهند شد.

 ظاهرا همسر اردلان راضی شده است این بار حضور این بانوی مستعد در تیم ملی موافقت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲
مهرش حلال جونش آزاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
ایشون مهرش رو بخشیده.
عکس همسر مقتدررررر رو میزاشتی
از آنجائی که خروج زن از منزل بدون اذن شوهر در تمام فرق و مذاهب اسلامی حرام است این شرط نیز شرط حرام و باطل است و لذا با رای قاطع علمای عظام و مراجع عالیشان اسلام و عالم تشیع این شرط باطل بوده و خواهر مکرمه "نیلوفر اردلان" بایستی بدون شرط در تمرینات تیم حضور داشته باشد ولی به خارج یا هرگونه مسافرت بدون اذن صاحبش اعزام نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
صاحبش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دوستان عزیز خواهشا در مورد مطلبی علم ندارید، از پیش خودتون فتوا صادر نکنید. چه کسی گفته در تمام مذاهب خروج زن بی اذن همسر حرامه؟؟؟؟ لطفا در فقه خودمون رو نگاه بندازین و ببینید جز در یک مورد که اون هم به مورد خاصی اطلاق داشت، زن نیازی به اذن همسر برای خروج از منزل و یا کشور نداره. انشاءالله قانون ما درست بشه. و لطفا بطور غرض ورزی صحبت نکنید. هرجا دیدیم بنفع خودمونه، بگیم در همه ی عالم حرامه
"ظاهرا همسر اردلان راضی شده است این بار حضور این بانوی مستعد در تیم ملی موافقت کند"

اون بابا با حضور زنش در تیم ملی مشکل نداره مشکلش اینه که میخواد زنش که میره فرنگستون اینم ببره صفا سیتی!!
این مسئله برای خیلی های دیگه هم پیش اومده ... من زنهای زیادی رو می شناسم که ممنوع الخروج شدن به خاطر حقی که قانون به شوهر می ده و البته مردهای بیشتری که ممنوع الخروج ویا حتی بدتر از اون زندانی شدن به خاطر بحث مهریه و نفقه و اجرت المثل و ...

قوانین ازدواج در ایران برای هر دو طرف نا عادلانه اس .... به صورتی که ابتدا به فرد یه قدرت و یا اعتماد به نفس می ده که می تونه به پشتوانه قانون به همسرش فشار وارد کنه .... و بعد همین تهدید ها و وسوسه های استفاده از اهرمها ، باعث متلاشی شدن بسیاری از خانواده ها ...
1
همسر ایشون مردونگی رو در محدود کردن و عقب نگه داشتن بانوی موفق و محترم خودش می دونن ؟!

متاسفم زیااااد
مردک ِ نکبت.
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار