بازدید 3611

هشدار جدی به داروخانه های بدنسازی!

با اینکه در ماه گذشته تعداد زیادی از باشگاه های متخلف بدنسازی پلمپ شدند اما این باشگاه ها مثل قارچ رشد می کنند و سر هر کوچه و خیابان می توان این باشگاه ها را دید. البته نفس ورزش و تاسیس باشگاه های بدنسازی سالم بد نیست اما متاسفانه اکثر این باشگاه ها به داروخانه تبدیل شده اند، آن هم با داروهای تقلبی و غیر مجاز که فقط می خواهند بدن ورزشکاران را با دارو بسازند!
کد خبر: ۵۳۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 05 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، خبر داد با باشگاههای توزیع کننده دارو و مکمل های نیروزا در پایتخت با دستور مقامات قضایی پلمب می شوند.

هشدار جدی به داروخانه های بدنسازی!

حسن میرزا آقابیک در این خصوص افزود: تیم های بازرسی و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان هر گونه تخلفی در فروش داروهای غیر قانونی را به سرعت به قوه قضاییه ارجاع خواهند داد.

وی همچنین به آغاز بازدیدهای ادواری از باشگاه های ورزشی سطح استان تهران اشاره کرد و گفت: هدف از این بازدیدها این است که سلامت و کیفیت مجموعه های ورزشی شهرستان های استان مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به بازرسی های اخیر مجموعه های ورزشی شهرستان شهریار اشاره کرد و افزود: تیم بازرسی این اداره کل به 12 مجموعه ورزشی این طرح بازدیدهای ادواری از باشگاه های ورزشی تا پایان مهرماه در سطح استان تهران ادامه خواهد داشت.
به گفته وی بیش از پنج هزار مجموعه ورزشی در سطح استان تهران فعال هستند.

لازم به ذکر است مصرف داروها و مکمل های غیرمجاز عواقی خطرناکی برای مصرف کننده و در کل جامعه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار