بازدید 2808
ادعای عجیب علی خسروی:

داوری بحرینی که جای فغانی گذاشته اند درعربستان متولد شده!

کد خبر: ۵۳۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 05 October 2015

پس از ماجرای منا و درگذشت جمع کثیری از هموطنان‌مان، اين‌بار سعودی ها با فشار روی کنفدراسیون فوتبال آسیا توانستند علیرضا فغانی، داور ایرانی بازی الهلال و الاهلی امارات در جام باشگاه های آسیا را که پیش از این انتخاب شده بود را عوض کنند!

به گزارش تابناک ورزشی، علی خسروی پیشکسوت داوری در مورد کنار گذاشتن فغانی از داوری این دیدار گفت: این حرکت واقعا جای تاسف دارد. فکر می کنم برای اولین بار است که در تاریخ داوری چنین اتفاقی رخ می‌دهد که یک داور به خاطر فشارهای یک کشور برای بازی به این مهمی تغییر کند. واقعا برای کنفدراسیون فوتبال آسیا متاسف هستم که با این کار، داوری آسیا را زیر سوال برده است. فدراسیون فوتبال باید هرچه زودتر واکنش نشان دهد و از حق داوران ایرانی دفاع کنند چون ممکن است دیگر بازی‌های مهم را به داوران ایرانی ندهند.

خسروی در مورد عدم اعتراض فغانی به کنار گذاشته شدنش از بازی الهلال - الاهلی به بانک ورزش گفت: فغانی بنده خدا نمی تواند اعتراض کند زیرا دستش به جایی بند نیست. در این قضیه قبل از همه باید فدراسیون امارات اعتراض کند زیرا اولا داور مسابقه را با نظر کشور تیم رقیب‌شان عوض کردند و دوما، داوری که به جای فغانی انتخاب کردند بحرینی است که در عربستان به دنیا آمده و عربستانی الاصل به حساب می آید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار