بازدید 2835
۴

حمله کی روش به اعضای سابق کمیته اخلاق

کارلوس کی روش معمولا جواب منتقدانش را با برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی می داد. حالا سرمربی تیم ملی در آستانه دیدار با عمان دست به قلم می شود و بیانیه صادر می کند. کی روش نسبت به برخی توهین ها و اتهام ها از خود واکنش نشان داده است.
کد خبر: ۵۳۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 05 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی در واکنش به اظهارات اخیر اعضای سابق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت اگر آنها عذرخواهی نکنند با بیان حقایقی شفاف‌سازی خواهم کرد.
 
متن بیانیه کارلوس کی‌روش به این شرح است: «با توجه به آخرین اتفاقات و اخباری که درباره ادعاها و اتهامات نادرست توسط رییس و دبیرکل سابق کمیته اخلاق مطرح شده است، اجبار پیدا کردم تا موارد ذیل را بیان کنم:

حمله کی روش به اعضای سابق کمیته اخلاق
 
1- واضح است که یک بار دیگر این حملات شخصی نادرست که به دفعات رخ داده، طبق روال همیشه با اردوی تیم ملی و یک بازی مهم و تعیین کننده که وظایف ملی ما نیز در آن دخیل است، همزمان شده است.
 
2- این برخورد و حملات سیستماتیک به فضای تیم ملی تنها یک هدف دارد و آن نیز مختل کردن آماده‌سازی و همین طور نتایج تیم ملی است و این امر نیز در راستای آسیب وارد کردن به اعتبار، وجاهت و خوش‌نامی سرمربی تیم ملی صورت می‌گیرد.
 
3- معمولا پاسخ ما مقابل این گونه اتفاقات بی‌تفاوتی و خونسردی است و حتی مهم‌تر از آن با تمرکز بیش از پیش بر وظایف خود در قبال منافع تیم ملی و خدمت به توقعات و آرزوهای هواداران فوتبال ایران پاسخگو هستیم.
 
4- تازه‌ترین توهین‌ها و اتهام‌های بی‌پایه مطرح شده نشانگر ناامیدی و یأس است. هیچ شکی وجود ندارد که این وقایع نیز بخشی از کمپینی است که در گذشته اتفاق افتاد که توسط همان افراد و منابع ساخته و پرداخته شده بود؛ افرادی که کاملا سرگرم بازی‌های کوچک قدرت هستند و این کارها بخشی از جبهه‌گیری‌های شخصی در راه رسیدن به منافع نامشخصشان است.
 
5- در صورتی که اعضای سابق کمیته اخلاق به صورت عمومی عذرخواهی نکرده و از اتهام‌های مطرح شده عقب‌نشینی نکنند و ادعاهای اشتباه خود را درباره اتهام‌های فساد که علیه من مطرح کرده بودند، پس نگیرند این جانب بعد از بازی مقدماتی جام جهانی برابر عمان به صورت کامل در خدمت اهالی رسانه و افکار عمومی خواهم بود تا یک بار برای همیشه این پرونده ناراحت کننده و تاسف‌برانگیز را در راستای به چالش کشیدن حقایق، ارزش‌ها و اصول اخلاقی افراد مذکور شفاف‌سازی کنم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
معمولا پاسخ ما مقابل این گونه اتفاقات بی‌تفاوتی و خونسردی است ??????????????خخخخخخخخخخخخخخخخ
از ممد مایلی چه خبر؟ می گن تیمش داره قهرمان جهان می شه! بعد از قهرمانی فدراسیون ایشون رو بیاره بذاره جای این آدم کلاه بردار!!!
پاسخ ها
حمیدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
دایی محمد مایلی هم با همین روش تیم ملی رو به جام جهانی برد(2تا بازی آخر ویرا اومد) ولی چشم آبی ها بخاطر کارنامه بهترشون حمایت افراطی میشن.باید یاد بگیریم به پیشکسوتها تا آخر احترام بزاریم. . .یاعلی. . .
درود بر کی رش...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار