بازدید 5498
۴
گزارش

الهلال با دلارهای نفتی کار خودش را کرد/ حالا فغانی به کویت می رود

بالاخره فشارهای باشگاه متمول الهلال عربستان روی کمیته داوران AFC تاثیر گذاشت و با اینکه اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسید اما سرانجام سعودی ها با دلارهای نفتی کار خودشان را کردند تا فغانی نتواند دیدار لیگ قهرمانان آسیا را سوت بزند.
کد خبر: ۵۳۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 05 October 2015
 به گزارش تابناک ورزشی، با اعتراض عربستانی ها، AFC قضاوت بازی الاهلی امارات و الهلال را از علیرضا فغانی داور بین المللی ایران گرفت.

فغانی ترجیح می دهد درباره اتفاقی که افتاده توضیحی ندهد. او در این باره با بی میلی می گوید: «هیچ حرفی ندارم. ترجیح می دهم چیزی در این باره نگویم.» فغانی در پاسخ به این سوال که آیا فشار عربستانی ها باعث شد قضاوت این مسابقه را از شما بگیرند، جواب می دهد: «حتما حکمتی در این کار بوده است. این تصمیمی است که گرفته شده و من به آن احترام می گذارم.»

الهلال با دلارهای نفتی کار خودش را کرد/ حالا فغانی به کویت می رود

از سوی دیگر باخبر شدیم: علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان که همراه با دو کمک داور ایرانی دیگر قضاوت دیدار تیم‌های کویت و کره‌جنوبی در چارچوب مقدماتی جام جهانی را سوت خواهد زد فردا عازم کویت خواهد شد.

فغانی را در بازی این دو تیم محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی‌نژادیان در امر قضاوت همراهی خواهند کرد. همچنین داور چهارم این بازی از کشور عمان خواهد بود.

این بازی روز پنجشنبه و در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی در کویت برگزار خواهد شد.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
کاش در همان جا بماند با رخصت از تیم های اصفهانی.
بحث فغانی نیست مسئله این است که چقدر فساد در فوتبال هست که داور تعیین شده را عوض میکنند.
ما هواداران تراکتور از این اقدام شجاعانه فدراسیون فوتبال عربستان خیلی خیلی خوشحالیم وازشون تشکر می کنیم هنوز آن بازی آخر فصل گذشته یادمون نرفته که با نا داوریش قهرمانی را از ما گرفت
وقتی هموطنان اینهمه توهین و بی حرمتی به داور کشورشون میکنند از عربستان چه انتظاری هست. ولی هموطن تراکتوری .. قهرمانی در لیگ شعور میخواهد که شماهنوز کلاس اولید. والا بازی باخته رو جشن نمی گرفتید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار