بازدید 2191

خالد مشعل از لاوروف عذرخواهي کرد

کد خبر: ۵۳۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 05 October 2015
در پی انتقاد یکی از مسئولان حماس از اقدام جنگنده های روسیه در هدف قرار دادن مواضع گروه تکفیری- صهیونیستی داعش در خاک سوریه، برخی منابع اعلام کردند خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس به سرعت طی نامه ای از مسکو عذرخواهی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری «الیوم السابع»، منابع آگاه فلسطینی اعلام کردند پس از انتقاد تند یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس از مسکو به علت حملات هوایی روسیه به مواضع داعش در سوریه، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس به سرعت نامه ای به سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، ارسال کرده است.

الیوم السابع نوشت: منابع آگاه اعلام کردند که خالد مشعل به منظور عذرخواهی از مسکو این نامه را ارسال کرده و در آن تاکید کرده است که سخنان عضو دفتر سیاسی حماس بیانگر موضع حماس در خصوص حضور روسیه در سوریه نیست.

بر اساس این گزارش، مشعل در این نامه به لاوروف اطمینان داده است دیدگاه هایی که از رهبران حماس در سطوح مختلف در اماکن حضور آنها صادر می شود به هیچ وجه بیانگر دیدگاه حماس درباره تحولات سوریه پس از ورود روسیه به آن نیست.

خاطرنشان می شود که روز یکشنبه برخی منابع خبری اعلام کردند که سامی خاطر عضو دفتر سیاسی حماس مداخله روسیه در سوریه را غیر قابل قبول توصیف کرده است.

تاکنون، حماس درباره حملات هوایی روسیه به مواضع داعش واکنش رسمی نشان نداده است، به ویژه اینکه رهبران این حزب پیشتر به روسیه سفر کرده و مورد استقبال گرم مقامات این کشور قرار گرفته بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار