بازدید 2500

عمدی یا سهوی بودن حمله تفاوتی ندارد

کد خبر: ۵۳۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 05 October 2015
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها مدعی هستند براساس محاسبات اشتباه این حمله صورت گرفته است گفت: در هر صورت چه با محاسبات اشتباه و چه به صورت عمدی هدف قرار دادن بیمارستان برای آمریکایی ها مسئوولیت دارد.

 نوذر شفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص حمله هوایی نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا به بیمارستان قندوز در افغانستان، گفت: استدلال آمریکایی ها در این زمینه این است که تصور می کردیم طالبان در آن بیمارستان مستقر شده است بنابراین تعمدی در کار نبوده است.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها مدعی هستند براساس محاسبات اشتباه این حمله صورت گرفته است،  تصریح کرد:  در هر صورت چه با محاسبات اشتباه و چه به صورت عمدی هدف قرار دادن بیمارستان و کشته و زخمی شدن تعدادی از کارکنان و بیماران برای آمریکایی ها مسئوولیت دارد و باید پاسخگوی این اقدام خود باشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: برقراری آرامش در کشور همسایه افغانستان برای ایران اهمیت بسیاری دارد و امیدواریم شاهد تکرار چنین وقایعی در این کشور نباشیم.

حمله هوایی بامداد شنبه به بیمارستانی تحت اداره سازمان پزشکان بدون مرز در شهر قندوز افغانستان که به احتمال زیاد توسط نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا صورت گرفته ، به کشته شدن 19 تن از کارکنان و بیماران از جمله سه کودک و زخمی شدن 37 تن منجر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل