بازدید 7550
۸

حذف ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از یارانه‌بگیران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام خبر حذف ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از یارانه بگیران و ادامه این روند تا پایان امسال گفت: برای افزایش مشمولان سبد کالا منتظر اعتبارات هدفمندی یارانه هستیم.
کد خبر: ۵۳۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 05 October 2015
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام خبر حذف ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از یارانه بگیران و ادامه این روند تا پایان امسال گفت: برای افزایش مشمولان سبد کالا منتظر اعتبارات هدفمندی یارانه هستیم.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با فارس، با اعلام این خبر که تاکنون 2 میلیون و 100 هزار نفر از یارانه بگیران غیر نیازمند حذف شده‌اند، گفت: این تعداد تا پایان سال بیشتر خواهند شد و در صورت وجود زمان نسبت به شناسایی افراد نیازمند، همچنان ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتبارات سبد کالایی افزایش خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: هم‌اکنون منتظر اعتبارات هدفمندسازی یارانه‌ها از محل حذف افراد غیر نیازمند هستیم.

ربیعی همچنین تأکید کرد که همچنان روند حذف افراد غیر نیازمند ادامه خواهد داشت تا جایی که کسری فعلی جبران شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حذف یارانه اقشار غیر نیازمند تابع پارامترهای خاصی است، تصریح کرد: افراد نیازمند جامعه به طور کامل شناسایی شده‌اند، اما برای حذف افراد غیر نیازمند روند شناسایی دقیق‌تر خواهد بود، تا کمترین خطا روی دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۸
دم دستی ها یارانه شان قطع میشه، آنوقت میلیادر ها یارانه میگیرند!!!!! دست دولت با این تدبیر و امیدش درد نکنه!!!!
اميدوارم منو حذف نكرده باشند
یه کم حواستونو جمع کنید سرمایه های کشور رو امثال مه آفرید و بابک زنجانی به یغما نبرن. فقط زورتون رسیده به یارانه مردم! جمع کنید بابا
حدود ۲ میلیون نفر هم که از اول انصراف داده بودند
لطف کنید سوال را با سوال پاسخ ندهید . بعنوان مسول بفرمایید به چند نفر یارانه میدهید؟؟؟؟؟
تا کنون حدود 5سال از یارانه نقدی می گذرد . ایا میدانید حدود 210هزار میلیارد تومان بباد رفته و میشد با این پول وتزریق ان به تولید جلوی رکود وبیکاری را گرفت . وایا این هجمه بی تدبیری را چه کسانی پاسخ گو یند چرا که زمان گذراست و برگشت پذیر نیست کی بفکر چاره میافتید.
برای من مستاجر که یک مغازه کوچک خرده فروشی دارم نوشتند (( اصناف )) و یارانه ام را قطع کرده اند .صاجبخانه ام کارمند بازنشسته و 3 واحد اجاره داده یارانه میگیره . اینهم از عدالت آقایان !!!!
جالبه من و امثال من رو بخاطر مرفه بی درد بودن!!! !از یارانه حذف کردند ولی تا دلت بخواد تو شمال تهران رو بخاطر زحمت کش بودن و دردمندبودن سر وقت یارانه واریز میشه
بعد میگن اعتراض کنین تو سایت رسیدگی میکنیم ؛ آخه کدوم سایت ؟(همونی هیچ وقت در دسترس نیست)کدوم رسیدگی ؟چه کشکی؟ چه پشمی؟ اگر راست میگین یارانه همه رو قطع کنین در عوض فقط یکی از خدمات عمومی و دولتی رو مجانیش کنین
علی ربیعی : تاکنون 2 میلیون و 100 هزار نفر از یارانه بگیران غیر نیازمند حذف شده‌اند.
یکی از افراد باصطلاح غیر نیازمند از نظر آقای وزیر ، بنده هستم با حقوق یک میلیون و 6 هزارتومان حقوق در سال 94 که متاسفانه بعد از 3 ماه اعتراض هیچگونه رسیئگی به درخواست نمیشود . و این حذف کردن مصداق بی عدالتی در پذداخت یارانه است. که بنده با این درآمد حذف شوم و افرادی با درآمدهای بسیار بالاتر و داراییهای میلیاردی یارانه بگیرند !!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر