بازدید 5158

ناپدید شدن کشتی ۲۲۴ متری در توفان باهاما

گارد ساحلی آمریکا اعلام کرد که در جستجوی یک کشتی باربری است که در جریان توفان بزرگ استوایی واکین در آب های باهاما ناپدید شده و تاکنون جلیقه های نجات و کانتیرهای شناور پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۳۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸ 05 October 2015
بی.بی.سی در خبری از ناپدید شدن یک کشتی باربری 224 متری با 33 سرنشین در جریان توفان بزرگ استوایی «واکین» در آب های باهاما خبر داد.

به گزارش ایرنا، این رسانه به نقل از گارد ساحلی آمریکا اعلام کرد که در جستجوی یک کشتی باربری است که در جریان توفان بزرگ استوایی واکین در آب های باهاما ناپدید شده و تاکنون جلیقه های نجات و کانتیرهای شناور پیدا کرده است.

ماموران امداد و نجات همچنین یک لکه بزرگ نفتی یافته اند اما هنوز تائید نکرده اند که متعلق به کشتی گم شده است.
براساس این گزارش، 28 تن از سرنشینان این کشتی 224 متری به نام «ال فارو» آمریکایی و پنج تن لهستانی بودند. آخرین تماس با کشتی روز پنجشنبه بود.

این کشتی که از فلوریدا به پورتو ریکو می رفت پیش از ناپدید شدن درخواست کمک کرده بود.
گار ساحلی آمریکا گفت که نمی تواند تایید کند اشیای پیدا شده در آب متعلق به ال فارو است.
«رایان داس» سخنگوی گارد ساحلی گفته، این اشیا در ناحیه ای به طول چندین کیلومتر پراکنده است.

وی افزود: « تایید آن وقت می برد؛ به نظر می رسد این اشیاء شبیه اشیای متعلق به کشتی مفقود شده باشد.»

شرکت «توت مریتایم» صاحب کشتی ال فارو گفته است که دو کشتی را به محل اعزام کرده و آنها «کانتینری که به نظر می رسد متعلق به ال فارو باشد را پیدا کرده اند.»
«تیم نولان» رئیس واحد پورتوریکویی این شرکت در بیانیه ای اعلام کرده که هیچ نشانه ای از ال فارو یا قایق های نجات مشاهده نشده است.

توفان استوایی واکین سبب بارندگی شدید در جزایر باهاما - واقع در شرق فلوریدا در اقیانوس اطلس - شده و به بعضی خانه ها خسارت وارد کرده است.

این توفان که اکنون ضعیف تر شده پس از دو روز با بادهایی به سرعت ‍165 کیلومتر در ساعت از باهاما دور می شود. توفان درحال حرکت به سوی برموداست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر