بازدید 5344

کفشگری: همسر هادی حلقه ازدواجش را نشان داد نه عدد ۶

کد خبر: ۵۳۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵ 04 October 2015

بازیکن مازندرانی و همشهری کاپیتان درگذشته پرسپولیس در واکنش به جنجال عکسی که از همسر هادی نوروزی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که گفته می‌شود عدد 6 را نشان داده (!) گفت: همسر هادی حلقه ازدواجش را به همه نشان داد و اینکه گفته می‌شود او عدد ۶ را نشان داده کاملا کذب است.

مهرداد کفشگری گفت: به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای وجود ندارد. متاسفانه عده‌ای از افراد به همسر این مرحوم هم رحم نمی‌کنند و بارها شایعه سازی کرده و می‌کنند. متاسفم که حال و روز این خانواده داغدار که عزیزی را از دست داده را درک نمی‌کنند. به هیچ عنوان همسر مرحوم نوروزی عدد 6 را نشان نداده. او از من خواست تا در این باره حرف بزنم و بگویم که چنین کاری را نکرده است. در استادیوم آزادی همسر هادی تنها داشت حلقه ازدواجش با هادی را به همه نشان می‌داد و عدد ششی در کار نبود که او بخواهد آن را نشان دهد.

دوست نزدیک کاپیتان فقید پرسپولیس تصریح کرد: کدام عقل سلیمی در آن شرایط این کار را انجام می‌دهد؟ چه کسی وقتی همسرش فوت شده عدد 6 نشان می‌دهد؟ همسر هادی فقط و فقط حلقه همسرش را به همه نشان داد و متاسف هستم برای افرادی که چنین شایعاتی را رواج می‌دهند. متاسفانه عده‌ای سودجو از هر موضوعی سو استفاده می‌کنند.

کفشگری در پایان خاطر نشان کرد: مراسم مرحوم نوروزی نشان داد که هواداران استقلال هم مثل پرسپولیسی‌ها داغدار شدند و ما از آنها هم ممنون هستیم. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
آخه بیشعوری هم حدی داره , بر فرض مثال ایشون عدد 6 هم نشون داده باشه , فحش خواهر مادر که نداده بدبختا , یه عده دیگه دستمزد میلیاردی میبرن اونوقت چهارتا پا پتی به خاطر اونا همدیگرو تیکه پاره می کنن , اینجاس که میگن خااااااااااااااااک......
هر دو دستش حلقه داشت؟! در عکس وی دقیقا مشخص است که با یک دست عدد 5 و با دست دیگر عدد 1 را نشان میدهد که باعث تعجب است
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
دستش درد نکنه استقلالیهای بو گندو
6
توجيه و دروغ به نظر مي آيد. كسي در آن شرايط حلقه نشان نمي دهد ضمن اينكه أساسا به حلقه اي هم اشاره نمي كند و به وضوح با كم عقلي تمام كري مي خواند كه از برخي أصلا عجيب نيست.
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
خاک بر سر کوته فکرتون
شما خودش را ناراحت نکن شبکه های مجازی بهترین جا برای پرسه زدن امثال من و دیگران را بجان هم انداختن است پیشنهاد میکنم یک شبکه خاص اینترنتی برای امثال من تاسیس شود تا حسابی حال کنیم فکر میکنم مثل وقتی که توی تیمارستان هستیم حسابی به همه ما خوش بگذرد
من متاسفم برای خانمی که در فقدان همسرش هم به دنبال لوس بازی است عکس ایشان در همه شبکه ها هست !!!!!!!! نکند 6 انگشت او بخاطر حلقه بالاست
http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1394/7/12/533445_253.jpg
واقع بین عزیز تو عکس دقیقا مشخصه انگشتی که عدد یک رو نشون میده فتوشاپه، دقتتو بیشتر کن خواهشا
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها