بازدید 3277
۱
فوتبال اروپا

بایرن با پنج نیش زنبورهایش، دورتموند را به قتل رساند

روبرت لواندوفسکی و ماریو گوتسه در شبی که دورتموند می خواست ثابت کند بدون آنها چیزی از دست نداده، پوست تیم سابق شان را با گل ها و پاس گل های شان کندند.
کد خبر: ۵۳۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 04 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، در حالیکه تیم های بالانشین بوندس لیگا منتظر بودند امشب زردپوشان دورتموند بالاخره ترمز شاگردان پپ را در آلیانس آره نا بکشند اما بایرن حساس ترین بازی هفته هشتم بوندس لیگا را هم مثل سایر مسابقات این فصلش با جشنواره گل به پایان رساند و اختلاف را در صدر جدول با نزدیک ترین حریفش افزایش داد.

دو تیم درحالی به مصاف هم می رفتند که در7 بازی اول فصل هیچکدام شکست را تجربه نکرده بودند و بایرن 21 امتیاز و اختلاف 4 امتیازی نسبت به دورتموند در صدر جدول جای گرفته بود.

بازی در نیمه اول در کل با برتری بایرن مونیخ همراه بود و در پایان نیمه هم این تیم با برتری 2-1 زمین بازی را ترک کرد. در این نیمه اگه بازی سرعت خوبی داشت اما دو تیم در نیمه اول در خلق موقعیت های گلزنی جدی ناکام بودند و می توان گفت اندک موقعیت های جدی دو تیم بدل به گل شد. در نیمه اول بایرنی ها 5 و دورتموندی ها 4 شوت به سمت دروازه های یکدیگر زدند. در مالکیت هم بایرن برتری محسوسی داشت (59% به 41%). همچنین در ارسال پاس ها هم بایرنی ها 86% به 80% عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند.

نیمه دوم برای دورتموند بد آغاز شد و این تیم در همان دقیقه اول گل سوم را دریافت کرد. در ادامه ماریو گوتسه از جلوی دروازه در بهترین موقعیت توپ را به بیرون زد. دقیقه 57 روبرت لواندوفسکی رو پاس زیبای گوتسه از دورن محوطه  گل چهارم بایرن مونیخ را به ثمر رساند. در ادامه بایرن مونیخ گل پنجم را هم به ثمر رساند. در این بین دورتموند دو بار روی ضربات میکیتاریان تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت. دقیقه 79 نویر ضربه آزاد یانوزای را دفع کرد.

توماس مولر (دقیقه 26): پاس بلند بواتنگ مولر را با بورکی تک به تک کرد و مهاجم بایرن پس از دریبل دروازه بان دورتموند با ضربه پای چپ دروازه را گشود.

توماس مولر (دقیقه 35 پنالتی): میکیتاریان روی تیاگو مرتکب خطای پنالتی شد و مولر در جهت خلاف حرکت بورکی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

پیر امریک اوبامیانگ (دقیقه 36): دورتموند خیلی زود توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. پاس عرضی کاسترو از سمت راست جلوی دروازه بایرن به اوبامیانگ رسید و او به راحتی دروازه را گشود.

روبرت لواندوفسکی (دقیقه 46): پاس بلند بواتنگ پشت مدافعین دورتموند این بار لواندوفسکی را با بورکی تک به تک کرد و مهاجم لهستانی به راحتی از سد دروازه بان سوئیسی دورتموند گذشت و گل سوم تیمش را ثبت کرد.

روبرت لواندوفسکی (دقیقه 58): روی ضد حمله گل چهارم بایرن هم به ثمر رسید. پاس عالی گوتسه از سمت راست درون محوطه به لواندوفسکی رسید و ضربه پای چپ او در گوشه دروازه قرار چپ دروازه قرار گرفت.

ماریو گوتسه (دقیقه 66): در یک رفت و برگشت و جدال بر سر توپ درون محوطه، توپ به گوتسه رسید و او از پشت نقطه پنالتی با ضربه ای دقیق و زمینی توپ را به گوشه پائین سمت راست بورکی فرستاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گل هاشو کی زده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی