بازدید 2965

تیم کی روش در دوبی کامل شد

تمرینات تیم ملی زیر نظر کارلوس کی روش در دوبی ادامه دارد. احسان حاج‌صفی بازیکن ایرانی تیم اف. اس. وی فرانکفورت هم که شب گذشته (شنبه) وارد اردوی تیم ملی شد، در کنار سایر بازیکنان در این تمرین حاضر بود
کد خبر: ۵۳۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 04 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی،  بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در حالی روز یکشنبه در سالن باشگاه ایرانیان دوبی به تمرین پرداختند که احسان حاج‌صفی هم به جمع آنها اضافه شد.
ملی پوشان کشورمان که این روزها خود را برای برگزاری چهارمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات برابر عمان آماده می‌کنند، از ساعت ۱۱ صبح به وقت دوبی در سالن باشگاه ایرانیان تمرین کردند.
 
تیم کی روش در دبی کامل شد

در این تمرین بازیکنان به کارهای بدنی و کششی پرداختند. احسان حاج‌صفی بازیکن ایرانی تیم اف. اس. وی فرانکفورت هم در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد و از نظر بدنی مشکلی نداشت و آماده بود.پیش از شروع تمرین هم سرمربی تیم ملی با بازیکنان به صورت دسته جمعی به گفتگو پرداخت و پس از پایان این صحبت ها با آندرانیک تیموریان و احسان حاج صفی که به تازگی به اردوی تیم ملی اضافه شده اند به صحبت پرداخت.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال عمان و ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات پنجشنبه هفته جاری و راس ساعت 18 در شهر مسقط برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل