بازدید 4568
۱
گزارش بازی

در دقایق پایانی پیروزی بر عربستان پرید! حیف از گل های ارسلان

تیم ملی امید ایران در آخرین دقایق دیدارش برابر عربستان در مرحله گروهی مسابقات غرب آسیا پیروزی را با تساوی عوض کرد تا کار صعودش به مرحله بعدی این رقابتها به اما و اگر کشیده شود. محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید قبلا هم مقابل عربستان در تهران به مشکل خورده بود.
کد خبر: ۵۳۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 04 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و عربستان در مرحله گروهی مسابقات غرب آسیا در قطر عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه لخویا برگزار شد که این بازی درحالی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید که دقیقه ۸۰ از حریف خود با نتیجه ۲ بر یک پیش بودند.
 
در این بازی که با قضاوت جواد عاصی از فلسطین برگزار شد، ارسلان مطهری (۹ و ۱۵) برای ایران گل زد و عبدالله محمد (۱۷- پنالتی) و عبدالماجد (۸۰) گل‌های تیم عربستان را به ثمر رساندند.
 
در ترکیب ایران برابر عربستان محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، رضا علیاری، علی عبدالله‌زاده، علی کریمی (۷۳- میلاد کمندانی)، علیرضا نقی‌زاده، ماهان رحمانی، حسین فاضلی (۶۳- مهرداد محمدی)، میلاد محمدی، ارسلان مطهری (۸۳- احسان پهلوان) و محمد دانشگر به میدان رفتند.

در دقایق پایانی پیروزی بر عربستان پرید! حیف از گل های ارسلان
 
در این بازی که در دمای ۴۱ درجه دوحه درحال انجام است، برتری کاملی نسبت به حریف خود داشتند و بارها دروازه این تیم را با خطر مواجه کردند اما با بدشانسی ۲ امتیاز حساس را در دقایق پایانی از دست داده و از صعود مستقیم به مرحله بعدی این رقابتها باز ماندند.
 
تیم عربستان ۳ روز دیگر و در آخرین بازی این گروه به مصاف بحرین می‌رود که در صورت پیروزی با ۳ گل مقابل این تیم، به عنوان تیم برتر این گروه به مرحله بعد صعود می‌کند اما تساوی و باخت برابر بحرین و یا برتری با کمتر از ۲ گل، باعث صعود تیم ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات غرب آسیا خواهد شد.
 
بازیکنان تیم فوتبال امید ایران به منظور همدردی با خانواده نوروزی و خانواده‌های کشته‌شدگان حادثه منا، بازوبند مشکی بر بازو ببندند. همچنین بعد از رایزنی‌های صورت گرفته از سوی محمد رسایی مدیر اجرایی و اخوت سرپرست تیم امید، بازیکنان تیم فوتبال امروز با عکس هادی نوروزی وارد زمین شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خیالتان راحت وقتی بحرین با عربستان بازی دارد دیگر نیاز به اگر و اما نیست که وقت تلف کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل