بازدید 4094
۲

می خواهند خادم را برکنار کنند!

پس از اینکه تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی آمریکا نتایج ضعیفی گرفت، حالا به نظر می رسد گروهی کم کم مقدمات برکناری رسول خادم را فراهم می سازند. با این حال سخنگوی فدراسیون کشتی می گوید؛ خادم همچنان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خواهد بود. خادم هم پس از کسب نتایج ضعیف تیمش در آمریکا گفته بود: ما نیاز به حمایت مدیران ارشد سیاسی داریم و حالا شاید مدیران سیاسی پشت او را خالی کنند.
کد خبر: ۵۳۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 04 October 2015


  به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا رضایی در خصوص تغییر و تحولات احتمالی در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، قرار است تمامی امور تمرینات و آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد همچنان زیر نظر رسول خادم انجام شود و در سایر مسابقات از جمله رقابت های قهرمانی آسیا و جام جهانی سال 2016 نیز یکی از اعضای فعلی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد به طور موقت سرمربی گری تیم ملی را برعهده بگیرد.

می خواهند خادم را برکنار کنند!

رضایی درخصوص اینکه از میان خود ایشان، امیر توکلیان و محمد طلایی کدام یک به عنوان سرمربی مقطعی جایگزین خادم خواهند شد، گفت: فرقی نمی کند چه کسی مسوولیت سرمربیگری مقطعی را بپذیرد، مهم این است که وظیفه محول شده به نحو احسن انجام شود.
رضایی با اشاره به اینکه نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی پس از رقابت های قهرمانی 2015 جهان در لاس وگاس امریکا، از فردا یکشنبه به سرمربی گری محمدبنا در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود، خاطر نشان کرد: اردوی تیم ملی کشتی ازاد بزرگسالان نیز احتمالا از آبان ماه برقرار خواهد شد.

لازم به یادآوری است که شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد اواخر هفته گذشته درجلسه ای درخصوص بررسی عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در جهانی 2015، تصمیم گرفت به منظور جلوگیری از دوگانگی درتمرینات و مراحل آماده سازی ملی پوشان، رسول خادم همچنان سرمربی گری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان تا المپیک 2016 ریودوژانیرو را به عهده بگیرد و در سایر رقابت های بین المللی از جمله رقابت های آسیایی و جام جهانی سرمربی مقطعی برای تیم انتخاب شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
مربي كه سفارشي باشد بايد بركنار شود
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل