بازدید 25858

خودسوزی زن باردار مقابل همسر و فرزندش

زن 29 ساله نیشابوری با ریختن بنزین روی بدنش، خود را مقابل دیدگان همسر و پسر خردسالش به آتش کشید.
کد خبر: ۵۳۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 04 October 2015
زن 29 ساله نیشابوری با ریختن بنزین روی بدنش، خود را مقابل دیدگان همسر و پسر خردسالش به آتش کشید.

به گزارش «خبرآنلاین»، مادر جوان که «حوا» نام دارد و قرار بود فرزند دومش متولد شود، بر اثر شدت سوختگی‌ها در بیمارستان امام رضای مشهد جان سپرد.

ماجرای خودسوزی زن جوان اما به همین جا ختم نشد چون همسر و فرزند خردسالش با دیدن صحنه خودسوزی، به کمک این زن شتافتند و آنها هم دچار سوختگی شدید شدند.

شامگاه سه‌شنبه هفته گذشته بود که فریادهای زن جوان در یکی از محله‌های نیشابور اهالی منطقه را شتابان به سمت خود کشاند. آنچه پیش روی اهالی این منطقه دیده می‌شد، پیکر زن جوانی بود که تمام بدنش میان شعله‌های آتش محصور شده و شوهر 30 ساله و پسرش در حال خاموش‌کردن آتش بودند.

همسایه‌ها بلافاصله با دیدن این صحنه پلیس و اورژانس را خبر کردند. با آمدن عوامل اورژانس و ماموران پلیس مشخص شد زن جوان که باردار هم بوده است، با ریختن بنزین روی خودش اقدام به خودسوزی کرده و همسر و فرزندش هم که برای نجات او آمده بودند دچار سوختگی شدید شده‌اند.

بنا بر اعلام عوامل اورژانس، اعضای این خانواده سه‌نفره همگی به بیمارستان امام رضای مشهد منتقل شدند. ابتدا اعلام شد حال هر سه نفر وخیم است اما شب گذشته خبر رسید مادر باردار، جان سپرده است.

تحقیقات اولیه ماموران از همسایه‌ها حکایت از آن دارد که این زن به خاطر مشکلات خانوادگی و فشار روحی و روانی دست به خودکشی زده است. با این حال به دستور اکبری‌مقدم دادستان نیشابور، این پرونده برای مشخص‌شدن علت دقیق اقدام به خودکشی این زن به‌صورت ویژه در دادگستری این شهرستان در دست بررسی قرار گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۰
انتشار یافته: ۱۷
از آتش ظالم ودود مظلوم احوال همه تو راست معلوم بر او چه گذشته که خودسوزی را به زندگی ترجیح داده است خدایش بیامرزد
خدا عاقبت این کشور را با همه مشکلات اقتصادی که دست به گریبان گیر خانواده های طبقات متوسط به پایین جامعه شده است را به خیر کند.
يك مرد هم تو ملكان براي عدالت خودشو به اتش كشيد
و طبق معمول،نوشداروی بعد از مرگ سهراب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
بیچاره اون بچه که این صحنه رو دیده!!! تا آخر عمرش کابوس داره!
این زن بدبخت را چقدر زجر داده بودند که خودش را آتش زده !!!! اگر کمی انسانیت و اخلاق در خانواده اش وجود داشت اینطور نمی شد
فشار خانوادگی یعنی فقر
مشكل مادي مردم رو به حد جنون رسانيده.قيمت گزاف مسكن و ساير اقلام حياتي بي قاعده بالاست . من و خانمم هر دو كارمنديم و حقوقمان بد نيست ولي به سختي حفظ آبرو مي كنيم .صداي مردم رو بشنويد .
کاش راه بهتری پیدا میکرد.بنده خدا حتما خیلی تو زندگیش اذیت میشده. لابد امکانات سقط یا اجازشو نداشته.نمیخواسته یه بچه دیگه رو با بدبختیاش سهیم کنه. شاید....
فقط خدا میدونه تو دل اون بنده خدا چی بوده.خدا مراقب پسرش باشه
خدا ، به داد بشر برس.
خدا خودش رحم كنه موضوع خيلي خيلي وحشتناكيه . يا امام عصر خودت به داد مردم اين زمان برس .
خداوند از سر تقصیرش بگذرد مگر خداوند متعال به انسان که به فرموده خودش در سختی آفریده شده است چنین اجازه ای داده است. که با امانت او چنین برخوردی کند؟ انسان تا روزی که در این دنیای فانی زنده است باید از جانش مراقبت کند و کوچکترین بی توجه ای مواخذه دارد.
چقدر مرگ و میر ناگهانی ، ای خدا
چه بر سر ایرانی ها اومده
فشار روحی و روانی !!!!????ایا علت این فشارها ربطی به بیکاری و گرانی و.... ندارد!!!!!????m.s
سر چشمه و منشاء اختلافات ناشی از فقر و نداری است و متاسفانه دولت و نمایندگان به این موضوع اهمیت نمیدهند و در عوض به یمن و سوریه ولبنان و دیگر کشورها کمک میکنند
نتيجه بيكاري ، اعتياد ، گراني ، عدم وجود بيمه هاي مناسب و ... همين است.
نيروي انتظامي مواد فروش ها در اتوبان نيايش و پارك ها را هم جمع نمي كند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار