بازدید 2502

ادعاي انگليس: فقط پنج درصد حملات روسيه علیه داعش است

کد خبر: ۵۳۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 04 October 2015
انگلیس مدعی شد فقط پنج درصد از حملات جنگنده های روسیه در سوریه به مواضع داعش است.

به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس گفت: فقط پنج درصد از حملات هوایی روسیه در سوریه علیه مواضع داعش است.

فالون در مصاحبه با روزنامه انگلیسی «سان» افزود: از هر بیست حمله هوایی روسیه فقط یک حمله جنگجویان داعش را هدف قرار می دهد. گزارش های سازمان اطلاعات انگیلس نشان می دهد فقط پنج درصد از حملات روسیه علیه داعش و در اغلب حملات هوایی روسیه غیرنظامیان و مخالفان میانه رو در سوریه هدف قرار می گیرند.

وی خاطر نشان کرد: دخالت روسیه باعث پیچیده تر شدن اوضاع سوریه شد. ما هر روز صبح مواضعی را که بمباران می شود تحلیل می کنیم که بیشتر آنها به هیچ وجه علیه داعش نیست. اطلاعات ما ثابت می کند آنها مهمات غیر هدایت شونده را در مناطقی استفاده می کنند که غیرنظامیان حضور دارند و این مسئله باعث کشته شدن غیرنظامیان می شود. آنها همچنین نیروهای ارتش آزاد سوریه را که با نظام بشار اسد می جنگند، هدف قرار می دهند. روسیه با حمایت از بشار اسد باعث طولانی شدن شدن رنج (ملت سوریه) می شود.

وزیر دفاع انگلیس از سوی دیگر اعلام کرد دولت این کشور خواستار گسترش مشارکت انگلیس در حملات هوایی علیه داعش به سوریه خواهد شد.

مایکل فالون با اشاره به اینکه انگلیس هم اکنون فقط در حملات به مواضع داعش در عراق مشارکت دارد گفت: از نظر اخلاقی اشتباه است که مواضع داعش را در سوریه هدف قرار ندهیم. حملات به داعش باعث بازدارندگی در برابر تهدید حملات در خاک انگلیس می شود و نمی توانیم این اقدام را به جنگنده های فرانسوی، استرالیایی یا آمریکایی واگذار کنیم. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار