بازدید 4126
۳

نقشه برای شکست عمان در مسقط

طبق برنامه تیم ملی کشورمان روز پنج شنبه 16 مهر و راس ساعت 18 به مصاف تیم ملی عمان می رود. این دیدار از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان باید به سه امتیاز این دیدار دست یابند تا مقدمات صعود به مرحله بعدی مسابقات فراهم شود. این روزها تیم ملی زیر رطوبت 80 درصد دبی تمرین می کند.
کد خبر: ۵۳۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 04 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، تمرینات تیم ملی در دبی دنبال می شود و شاگردان کی روش زیر گرمای شدید هوا و رطوبت 80 درصد تمرین می کنند که این موضوع برای بازیکنان آزار رهنده است. مسعود شجاعی، پژمان منتظری و اشکان دژاگه که بعد از پایان بازی های باشگاهی خود در قطر به اردوی تیم ملی ملحق شده اند آندو تیموریان هم پس از حضور در بازی ام صلال قطر خودش را دیروز (شنبه) به کی روش معرفی کرد و از امروز در تمرینات تیم ملی با جدیت حاضر می شود.

تمرین با رطوبت 80 درصد برای شکست عمان در مسقط
تصویر شادی آزمون پس از گلزنی مقابل هند

پل لوگوئن، سرمربی تیم ملی عمان، اعلام کرد که تیمش برای دیدار مقابل ایران، برای کسب سه امتیاز ‏راهی میدان خواهد شد.‏


لوگوئن به خبرنگاران گفت:" ما دو دیدار دشوار در پیش رو داریم؛ به ویژه دیدار مقابل ایران که مطمئنا دشوار ‏خواهد بود.‏ پس از آن باید با هند بازی کنیم؛ اما ابتدا باید با دیدار مقابل ایران روبرو شویم. ما برای پیروزی شانس ‏کمتری از حریف داریم اما باید به خوبی آماده شویم و برای کسب سه امتیاز بجنگیم. ‏ ما مقابل گوام دو امتیاز از دست دادیم و اگر بخواهیم به عنوان تیم اول یا یکی از 4 تیم برتر دوم، به ‏مرحله بعد برویم، نباید دیگر امتیاز از دست بدهیم."‏

دیدار برابر عمان چهارمین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی و جام ملتهای آسیا است. در حال حاضر تیم ایران بعد از انجام سه بازی با کسب هفت امتیاز در صدر گروه قرار دارد.


بازی ایران و عمان 16 مهر ماه و راس ساعت 18 در شهر مسقط برگزار می‌ شود و پیروزی ملی‌پوشان در آن مسابقه تکلیف صعود به دور بعد را تا حد زیادی روشن می‌ کند. تیم ایران برای حضور در شهر مسقط از طریق پرواز دبی اقدام خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس