بازدید 3256
۲

لژیونرهای ایرانی به امیدها روحیه تزریق کردند+عکس

کد خبر: ۵۳۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 03 October 2015

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال امید پیش از دیدار حساس مقابل عربستان در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی لخویا برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت رسمی فدراسیون، ناهماهنگی مسولان برگزاری مسابقات باعث شد تا بعد از ورود اتوبوس تیم امید به مجموعه ورزشی لخویا، زمین تمرین امروز چندین بار تغییر کند.

محمد نوری و مجتبی جباری دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر در محل تمرین تیم امید حضور پیدا کردند و قبل از شروع تمرین با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم امید دیدار کردند. جباری و نوری تا پایان تمرین، عملکرد شاگردان خاکپور را تماشا کردند.همزمان تمرین تیم امید، دیدار تیم های فلسطین و یمن در ورزشگاه اصلی لخویا در حال برگزاری بود. محمد عسگری آنالیزور تیم امید برای تماشا و آنالیز بازی های امروز فلسطین و یمن و دیدار قطر و اردن در ورزشگاه لخویا حضور داشت.

لژیونرهای ایرانی به امیدها روحیه تزریق کردند+عکس

محمد نوری و مجتبی جباری که در تمرین امروز عصر تیم امید شرکت کرده بودند ضمن تبریک برد مقابل بحرین، برای تیم امید در ادامه رقابت‌های غرب آسیا ارزوی موفقیت کردند و بعد از تمرین اعصای تیم امید با حضور مجتبی جباری و محمد نوری عکسی را به یادگار انداختند.

در ابتدای تمرین محمد خاکپور سرمربی تیم امید در خصوص برنامه تمرین توضیحاتی داد و نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد و بازیکنان به دو گروه سبز و قرمز تقسیم شدند. بخش اصلی تمرین امروز به حفظ توپ، پرسینگ و حفظ سازمان دفاعی مربوط می شد که با جدیت برگزار شد. در طول این تمرین کادرفنی بارها نکات فنی را به بازیکنان دو تیم سبز و قرمز گوشزد کرد.

در فواصل مختلف تمرین، بازیکنان زیرنظر کن استید - مربی بدنساز تیم امید حرکات سرعتی و انفجاری را مرور کردند.مرحله پایانی تمرین امروز به مرور ضربات ایستگاهی و ضربات کرنر بود که دو گروه مدافعان و مهاجمان بصورت مجزا و ترکیبی انجام دادند.

در پایان تمرین امروز محمد خاکپور سرمربی تیم امید بازیکنان را در میانه زمین‌جمع کرد و بعد از صحبت کوتاهی که انجام شد، تمرین با فریاد بلند«ایران» بازیکنان و کادرفنی خاتمه یافت. گفتنی است محمد خاکپور و‌ هادی طباطبایی بعد از تمرین امروز برای تماشای دیدار قطر و اردن به ورزشگاه لخویا رفتند.

لژیونرهای ایرانی به امیدها روحیه تزریق کردند+عکس

لژیونرهای ایرانی به امیدها روحیه تزریق کردند+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل